Pereiti prie turinio
Lithuanian Airsoft Portal

FOG OF WAR, RUDENS MISIJA 2011 10 01, KLAIPĖDA


Rekomenduojami pranešimai

FOG OF WAR MILSIM KONCEPCIJA

 

Tiems kas:

- Nemato skirtumo tarp Airsofto ir “Kontr-straiko”.

- Nenori šlapti po lietumi ir nakti valandomis stovėti poste;

- Mėgsta eiti į ataką Fantazi stiliuje su šuksnių Bonzai;

- Mėgsta stovėti apkase kuris skirtas gulėjimui ir žarstyti į priešus šimtus BB’s iš savo mėgstamo bunkerio;

- Praėjęs kelis kilometrus pradeda, guostis, kad jis pavargo ir nutrynė kojas;

- Negerbia savo priešininko;

- Rėkia žaidimo metu – “Eitu, aš į tave pataikiau, atsistoji ir išeini”;

- Žaidimo metu nenori vykdytį vado įsakymo;

- Aptarinėja vado įsakymus;

- “Nemiršta” po to kai į jį pataikė šimtai šratų.

 

Tamstos, šis žaidimas skirtas ne jums, toliau galite neskaityt ir negaišti savo brangaus laiko. Mes kategoriškai jums to nerekomenduojam.

Tiems kas:

- Vado įsakymas žaidimo metu yra įstatymas;

- Svarbiausia įvykdyti duota užduoti ir išsaugoti pilną burio sudėtį;

- Pasiruošes valandomis iki mirtino nuobudulio laukti susirėmimo;

- Pasiruošęs praleisti pusę dienos slaptos bazės beieškant;

- Nepagailės, kad praleides visą dieną, vykdydamas duotą įsakymą, nei karto neįėjo į tiesioginį kontaktą su priešininku.

- Valandomis šliaužioti aplink priešų bazę ieškodamas ugnies taškų;

- Pasiruošęs šaudyti pavieniais šuviais esant ribotom atsargom, kurias papildyti galima tik iš “nukauto” kolegos;

- Kas galės nešti ant pečių savo “sužeistą” draugą;

- Kas nori maksimaliai priartinti savo pojučius prie tikro kario pojučių.

 

Draugai, mes siūlome sudalyvauti šios serijos žaidimuose!!!

 

Žaidimo taisyklės :

 

Šis Žaidimų ciklas organizuojamas, Klaipėdos sporto ir turizmo klubo “AMFIBIJOS” ir airsoft komandos “BLACK CASTLE WARRIORS” iniciatyvinės grupės, siekiant populiarinti MILSIM tipo žaidimus.

 

 

Data : 2011-10-01 (šeštadienis).

Žaidimo trukmė 6 - 8 valandos.

 

 

Kariaujančios pusės:

AMFIBIJŲ jungtinės pajėgos – puolamieji veiksmai 100 %;

BCW jungtinės pajėgos – puolamieji veiksmai 100 %;

 

Žaidimo vieta :

Klaipėdos (Kairių) poligonas.

 

Dalyvio mokestis :

Tik su išankstiniu apmokėjimu - 30 LT.

 

REGISTRACIJA:

 

Registracija nuo šiandien ir iki rugsėjo 27 d. 20 00 val.

 

Registraciją patvirtinama tik apmokėjus už žaidimą.

 

Dalyviai norintis atstovauti AMFIBIJŲ komandos pusę rašo į PM Frogman-ui.

 

Dalyviai norintis atstovauti BCW komandos pusę rašo į PM Dynia-i.

 

Registracijos laiške nurodyti:

Komanda ar laisvai samdomas

Nikai (-as)

Miestas ( Regionas)

Ginklas ir jo tiuningas

Telefono numeris.

Registruotis tik tuo atvejų jei tiksliai nusprendėte dalyvauti žaidime.

 

Atvykstantis su savimi turi turėti, kompasą arba GPS, maitinimą, jei žadate pasilikti, turisto reikmenis palapinė, miegmaišis ir t.t.

 

Kur pervesti pinigus bus nurodyta per PM.

 

Žaidime gali dalyvauti laisvai samdomi ir komandos registruotos LSB forume (dalivavymas tik nuo 18 metų amžiaus.)

 

Į mokestį įskaičiuota: žemėlapis, žaidimo organizavimo reikmenys, vanduo, atminimo suvenyras, pirotechnika.

 

Žaidėjų skaičius- kiekviena pusė, gali užregistruoti max iki 15 žaidėjų.

 

p.s. organizatorius pasilieka teisę atmesti komandos, ar žaidėjo registraciją be pasiaiškinimo.

 

Susirinkimo vietos, bus praneštos asmeniškai kiekvienai komandai arba žaidėjui prieš kelias dienas iki žaidimo t.y. kariaujančios pusės rinksis skirtinguose vietose.

Atvykimo laikas ir pasiruošimas žaidimui: 8 00 - 10 00 val.

10 00 - 12 00 - Pareigų paskirstymas, brifingas.

Žaidimo pradžia – 12 00, pabaiga, kai bus įvykdytos visos užduotys.

 

VĖLAVIMAS NETOLERUOTINAS!!!

 

Žaidimą sudarys etapai - vieno etapo trūkmė viena valanda.

 

Tiuningo limitai pagal galiojančias LSB taisykles :

 

Žaidimo ginklai

1.1. Kaip žaidybiniai ginklai naudojamos pneumatinės tikrų kovinių ginklu kopijos pagamintos iš ABS- plastiko arba metalo ir jo lydinių. Visi šie modeliai šaudo 6 arba 8 mm kalibro pramoninės gamybos šratais ( BB‘s), svoris nuo 0,08gr iki 0,43gr.

2 Leidžiama naudoti tik LOW cap, MID cap arba REAL cap dėtuvės

3 Šratu pradinio greičio kategorijos:

3.1. Pistoletas pistoletas- kulkosvaidis iki 100m/s;

3.2. Šturmo karabinas iki 125 m/s;

3.3. Lengvas kulkosvaidis iki 150 m/s;

3.4 Vidutinis/Sunkusis kulkosvaidis iki 150m/s;

3.5. Snaiperinis šautuvas iki 200m/s ;

4 Minimali šūvio distancija pagal šratu greičio kategorijas:

4.1. Greitis iki 100 m/s minimali distancija 0 m;

4.2. Greitis nuo 100 iki 125 m/s minimali distancija 5 m.;

4.3. Greitis nuo 125 iki 150 m/s minimali distancija 10 m.;

4.4. Greitis nuo 150 iki 200 m/s minimali distancija 30 m. ;

5. Naudojant gunkla su greičių daugiau nei 125 m/s dalyvis turi turėti papildoma ginklą su ne didesniu nei 100 m/s greičių .

6. Visi matavimai atliekami su šratu sveriančiu 0,2 gr.

7. Draudžiama ugnis tuščiais šūviais;

8. Draudžiama naudoti bunkerinės dėtuvės , išimtis tik snaiperių ginklai ir kulkosvaidžiai kuriems gamintojai nenumato galimybės naudoti mechaninės dėtuvės.

8.1. Naudojant bunkeri snaiperio šautuve, šūviai tik pavieniai;

9. Šratu kiekis ribojamas turimu dėtuvių talpa , imti papildomus šratus draudžiamą , dėtuvių kiekis neribojamas;

10. Papildomos šratu atsargos leidžiamos tik turint „šovinių dėže“ (cinką), pagal svorį atitinkančia realia dėže, šratų kiekis turi atitikti realiu šovinių santykiu 2:1

11. Dalyvis gali pasipildyti atsargas iš sąjungininko arba iš dėžes jeigu jo ginklo prototipas atitinką kalibro rasto kito dalyvio ginklo.

11.2. Draudžiama nešiotis šratus ne dėtuvėse ar dėžėse;

12. Žaidime leidžiama naudoti pirotechnika tik pramoninės gamybos ne galingesne kaip „KORSAR 6“ tipo, pirotechnika dalinama į kategorijas:

12 1. Granatu, atotampų, minų imitatorių sprogstamąsias dalis;

12.2. Signaliniai užtaisai;

12.3. Dūminės uždangos;

12.3.1. Leidžiama naudoti tik standartinius kariuomenės dūminius užtaisus;

12.3.2. Draudžiama naudoti dūmus uždarose patalpose;

12.4. Minosvaidžio/artilerijos šūvių t.p. povamzdinių granatsvaidžių šūvių imitaciją ;

12.4.1. Šūvių kiekis iš vieno pabūklo nelimituojamas;

12.4.2. Dalyvio nešiojamas šūvių kiekis nelimituojamas;

12.4.3. Draudžiama kreiptį minosvaidžio/artilerijos šūvių t.p. povamzdinių granatsvaidžių šūvių imitaciją i dalyvių ir nekombatantų pusė, šūvio kampas turi būti ne mažiai 30 laipsnių nuo horizontalios linijos;

12.4.5. Minosvaidžio įgula nemažiau dviejų žmonių ;

12.5. Apšviečiamųjų raketų imitacija;

12.5.1. Leidžiami tik pramoninės gamybos sertifikuoti fejerverkai;

12.5.2. Draudžiamą šaudyti Apšviečiamųjų raketų imitacija su nukreipimu nuo vertikalės daugiau nei 30 laipsnių;

12.6. Reaktyvinio prieštankinio granatsvaidžio imitacija;

12.6.1. Šūvių iš rankinio granatsvaidžio kiekis – du šūviai per žaidimą ;

12.6.2. Draudžiama naikinti taikinius iš granatsvaidžio arčiau nei iš 30m. ;

13. Visi pirotechniniai gaminiai turi būti testuojami gamintojo ir ju panaudojimas suderintas su organizatoriais;

14 Leidžiama gamybai naudoti vietoj šratu sausus žirnius;

15. Kilus gaisrui ar užsidegus žolei visi dalyviai turi nedelsiant ji likviduoti ir grįžti į žaidimą nuo paliktų pozicijų sinchroniškai;

15.1. Draudžiama šaudyti į gesinančius gaisrą;

15.2. Draudžiamą naudoti gaisra taktiniais tikslais;

16. Žaidime leidžiami netraumopavojingu peilių kopijos pagamintos iš elastinės medžiagos ir neturinčiu aštrių briaunų, leidžiant aplinkybėm dalyviai gali stotį į peilių dvikovą;

16.1. Peilių dvikovą – tai susirėmimas kuriame priešininkai daro vienas kitam žalą tik prisiliečiant su ranką kurioje yra peilio imitacija, bei blokuojant smūgius tik rankomis;

16.2. Draudžiami trauminiai smūgiai su peilio imitacija, pvz. bėgant ar šuolyje ;

16.3. Draudžiami metimai ar skausmingi veiksmai;

16.4. Draudžiama metyti peilio imitacija;

16.5. Peilio prisilietimas skaitosi kaip duris (gyvybės praradimas);

16.6. Dvikovą vykstą tol kol vienas iš priešininkų neįvykdys sėkmingo duriamojo prisilietimo į torso sritį , arba nenukraujuos nuo daugybinių pjaunančių dūrių ar prisilietimų;

16.7. Sėkmingu skaitosi durys ar prisilietimas į neapsaugota kūno dalį(apsauga skaitoma neperšaunama liemenė, ekipuotės elementai ,ginklas);

16.8. Draudžiama smūgiuoti į kaklą ,galvą ir tarpkojį ;

16.9. Prisiliečiant su peilių puolantysis automatiškai prisiima peilio dvikovos taisyklės ir atsakomybė už panaudotus prieš jį blokuojančius veiksmus;

16.10. Blokuojant prisilietimus su peilių blokuojantis taip pat prisiima taisyklės ir visa atsakomybė dėl peilio dvikovos.;

16.11. Dalyvis galį išvengtą peilio dvikovos pabėgant arba pripažįstant savo žūti.

-

Radijo ryšio pasiklausymas leidžiamas.

 

 

 

- „MERTVIAKAS“ - iš anksto aptarta vieta, kurioje draudžiami bet kokie žaidybiniai veiksmai.

Žaidimo dalyviams griežtai draudžiama:

- Būti žaidimo zonoje be apsauginių akinių arba apsauginės kaukės.

- Šaudyti, į žmonės nesusijusius su žaidimu (turistai, grybautojai, žvejai ir t.t.)

- Žodinis bei fizinis santykių aiškinimasis žaidimo zonoje žaidimo metu tarp žaidėjų.

- Dalyvavimas apsvaigus nuo alkocholio ar narkotiku.

- Kovinių veiksmų naudojimas, išskyrus kova su peilių imitacijomis.

- Šių taisyklių laikymasis padės išvengti fizinių traumų o taip pat ginčų, kurie gali įtakoti žaidimo kokybė.

- Pažeidus šias taisyklęs žaidėjas gauna įspėjimą.

- Žaidėjas gavęs tris įspėjimus nepriklausomai už kokius nusižengimus nuo žaidimo organizatorių šalinamas iš žaidimo.

- Žaidėjai gave įspėjimus paviešinami LSB forume.

 

Veiksmai žaidimo metu:

- Žaidimo principas paremtas šimtaprocentiniu sažiningumu ir pasitikėjimu.

- Žaidimas vyksta išanksto sutartoje teritorijoje.

- Priešininkų pusės renkasi iš anksto žaidimo organizatorių nustatytose skirtingose vietose, nustatytu laiku.

- Kiekviena pusė, gavusi užduotį, pradedą žaidimą nuo savo išeities taško, nežinodama apie priešininkų kiekį ir ginkluotę.

- Žaidimo tikslas įvykdyti duotą užduoti ir „išsaugoti gyvą“ asmeninę karių sudėtį. Žaidimą gali laimėti viena pusė, abi pusės, arba gali nelaimėti nei viena pusė.

- Kiekviena pusė turi vieningą laipsnių sistemą.

 

Pataikymas:

- Pataikius į žaidėją, žaidėjas salyginai gali būti užmuštas, sužeistas arba sunkiai sužeistas.

Užmuštas žaidėjas skaitomas tada kai:

- Šratas pataiko į sekančias kūno dalis: krūtinės lastą, galvą, kaklą.

- Pirotechnikos užtaiso skeveldros pataikymas į aukščiau paminėtas kūno dalis.

- Sprogus pirotechnikos užtaisui atviroje vietoje arba apkase, kai žaidėjas nuo sprogimo vietos yra arčiau nei tris metrai.

- Sprogus pirotechnikos užtaisui pataploje.

- Sprogus pirotechnikos užtaisui automobilio priekaboje, kurioje randasi žaidėjas.

- Palietus peilio imitaciją sekančias kūno dalis: krūtinės lastą, galvą, kaklą.

- Pataikius šratui iš šaunamojo žaidybinio ginklo į neperšaunamą liemenę arba šalmą.

Pataikymas nesiskaito kai:

- Pataikymas į ekipuotę buvo liečiamąją trajektorija.

- „Draugiška ugnis“ (pataikymas savo komandos žaidėjo) skaitomas kaip įprastas pataikymas.

- Žaidėjas pajutęs pataikymą griuna ant žemės toje vietoje kur į jį pataikė ir nejuda (neruko, nesikaso, nesitaiso ekipuotęs nesikalba su komandos draugais gyvais ar mirusiais) tol kol toje vietoje vykstą koviniai veiksmai ir yra gyvi priešininkai arba sąjungininkai nepriklausomai nuo oro sąlygų.

- Vykstant poziciniam žaidimui, pasitaikius palankiai situacijai (mūšio pauzė), vienos ar kitos kariaujančios pusės vadas arba GM duoda komanda „MIRĘ IŠEINA“ mire žaidėjai pasitraukia iš mūšio lauko. Draudžiama šia procedūra naudoti taktiniais sumetimais. Mūšis gali būti tęsiamas tik pasitraukus „mirusiems“ iš mūšio lauko.

- Leidžiama gyvūjų imitacija „mirusiais“. Tačiau tikrinant širdies veikla paėmus už rankos arba palietus kaklą žaidėjas turi pasakyti, kad jis „miręs“.

- Pataikius kaunamajam elementui į ekipuotę (ginklai, radijo stotys, dėtuvės, gertuvės, šviestuvai) ji skaitoma išvesta iš rikiuotės ir turi būti išjungta ir nenaudojama. Pažeistas ginklas (išskyrus minosvaidžiai ir kulkosvaidžiai su keičiamais vamzdžiais) turi būti pastatytas ant saugiklio, dėtuvė išimta.

- Pataikius į kulkosvaidį su keičiamu vamzdžių kuris randasi stacionarioje pozicijoje arba ant technikos, turi būti nutrauktas šaudymas ir įmituojamas vamzdžio pakeitimas.

Sužeidimas skaitomas, kai pataikoma į rankas, kojas, pečius ir sėdmenys.

- Iš karto po pataikymo į aukščiau išvardintas vietas, žaidėjas turi suimituoti kulkos pataikyma į žmogaus kūną:

a) Pataikius į kojas ar rankas aukščiau alkūnių žaidėjas turi nugriuti;

b ) Esant bet kokiam kitam sužeidimui, žaidėjas turi suimituoti skausmo šoką, t.y. nešaudyti 3-5 sekundes po pataikymo.

- Nuo sužeidimo momento iki žaidimo pabaigos arba patekimo į „Mertviaka“ žaidėjas negali naudotis sužeista galūne (pvz.: jei pataikė į riešą jis negali nieko imti, negali remtis, jei pataikė į koja negali greitai judėti, judėti turi padėti komandos draugai).

- Sužeidimo atveju žaidėjas turi kuo greičiau suteikti sau pirmąją pagalbą (sužeistą vieta jis turi perbintuoti bintu). Esant abiejų rankų sužeidimui sužeistas vietas turi sutvarstyti komandos žaidėjas.

- Suteikęs sau pirmąją pagalbą ir priklausomai nuo „sužeidimo lygio“ žaidėjas gali toliau tęstį žaidimą.

- Jeigu per 10 min. žaidėjui nebuvo suteikta pirmojį pagalba jis skaitomas sunkiai sužeistu.

Žaidėjas sužeistas į pilvą arba jei jam nebuvo laiku suteikta pirmojį pagalba skaitomas sunkai sužeistu.

- Žaidėjui pataikius į pilvą jis turi:

a) nugriūti;

b ) nutraukti visus žaidyminius veiksmus išskyrus žemiau išvardintus.

- Sunkiai sužeistajam turi būti atlikta pirmoji pagalba apvyniojant pilva bintu.

- Sunkiai sužeistas negali atlikti žaidyminių veiksmų ( judėti, šaudyti, suteikti sau ir kitiems pirmąją pagalbą) net po to kai jam buvo suteikta pirmoji pagalba. Jis gali tik judinti kūno dalis, dejuoti, tyliai kalbėti.

- Grupė, kuri turi sunkiai sužeistą, gali priimti sprendimą pasilikti jį su savimi, kad nešioti ji ant neštuvų iki žaidimo pabaigos, arba jį „evakuoti“.

Evakuacijos veiksmai:

a) Sužeistajį pristato į artimiausią atvirą vietovę, kur galėtu nusileisti malunsparnis;

b ) Per radijo stotį imituojamas malunsparnio iškvietimas, nurodomos evakuacijos koordinatės ir nuo to momento grupė toje vietoje turi išsilaikyti 20 min. Likus 5 min. iki malunsparnio atvykimo, nusileidimo vieta pažymima spalvotais dūmais, nukentėjusysis guldomas aikštės vyduryje, užtikrinamas perimetras.

c) Po evakuacijos „sunkiai sužeistasis“ užsideda liemenę ir eina į „mertviaką“.

- Jeigu sunkiai sužeistam per 15 min. nebuvo suteikta pirmoji pagalba, jis skaitomas „mirusiu“.

- Sužeistam arba sunkiai sužeistam pakliuvus į priešo nelaisvė gali būti suteikta pirmoji pagalba priešininkų komandos narių.

 

Nelaisvė:

Atvejai, kuomet žaidėjas gali būti paimtas į „nelaisvę“:

- Pas žaidėją baigėsi amunicija arba sugadintas ginklas tiesioginio susirėmimo metu ir jis neturi galimybės būti nepastebėtu ar atsitraukti.

- Žaidėjas savo noru gali pasiduoti į nelaisvę.

- Tuo atveju jei žaidėjas papuolė į nelaisvę, jis sąžiningai turi atsakyti į visus klausimus, susijusius su žaidimu. Po to žaidėjas gali būti paleistas, „sušaudytas“, arba paimtas įkaitų.

- Patekęs žaidėjas į nelaisvę gali būti apjieškotas, ieškant pas žaidėja paslėpto ginklo ar slaptų dokumentų.

- Būdamas nelaisvėje žaidėjas, gali mėginti bėgti iš nelaisvės, panaudodamas paslėptą ginklą (pistoletas, peilis).

Draudžiama:

- žeminti, įžeidinėti, kankinti belaisvi.

- Pabėgimo atveju naudoti kovinius veiksmus.

- Jėga atiminėti zaidymini ginklą.

Leidžiama:

- Naudoti belaisvius kaip gyvą skydą.

- Naudoti belaisvius kaip įkaitūs.

- Naudoti belaisvius kaip darbo jėgą (tik žaidimo tikslams).

 

- Jeigu abi pusės turi belaisvių, bendru sutrimu jie gali būti apkeisti.

 

Dalis taisykliu rengta pagal www.arw.kiev.ua

 

Kiekvienas dalyvis privalo gerai žinoti taisykles.

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

nu ka,

vaziuoti toli is Vilniaus, vandens nebuvo, koses nebuvo, tualetu nebuvo galu gale netiketai rudeni miskas buvo dregnas - atrodytu zaidimas turetu buti fail'as :rolleyes: bet viskas gavosi afigennai, taigi vaziavome pas jus (ir pas Balu) i Klaipeda ir vaziuosim.

 

O jeigu bishki rimciau, tai patiko zaidimo sumanymas, kai galutinis rezultatas priklauso ne tik nuo veiksmu bet ir nuo pasirinktos taktikos ir sugebejimo ja keisti priklausomai nuo situacijos. Isgirde per brifinga apie veliavas, pagalvojome apie dazasvydi, taciau paskui tai netrukde, nes dazasvydziu nekvepejo. Patyko, nes susirinko zaidejai, zinantis ka reikia daryti ir is kuriu yra ko pasimokyti. Tai galioja ne tik musu pusei, bet ir BCW pusei ka ir parode zaidimo rezultatas. Pries gera priesininka visada idomiau zaisti.

 

Bandomosios taisykles manau reikalauja analizes. Kas tinka Ukrainos zaidejams, nebutinai tinka mums. Suzeidimu sistema kiek komplikuota, ir reikalauja ipratimo. Vienu momentu as save pagavau beganti su subintuota koja, nors turejau letai judeti slubuodamas.

 

Dar norejau pastebeti, kad strateginiu tasku isdestymas buvo kiek nelygiavertis. BCW 1 veliava ir musu 1 veliava buvo pastatytos labai skirtingo tipo vietoveje, kas (tik is dalies) nuleme rezultata.

 

Visumoje Klaipeda ir toliau dziugina kokybe ir as labai tikiuosi ir linkiu kad taip toliau ir butu.

 

Linkejimai pajurio kontrabandistams!

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkoju visiem dalyviam uz parodyta entuzijazma, musu C grandziai saunuoliai brolyčiai, ir BCV laukitia revančo :D :D :D

 

Laikiam laukiam :D :D :D
Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu visiem dalyviam kurie sudalyvavo musu pusej ir priesininku,nepaisant nedidelio dalyviu skaiciaus tikiosi visiem patyko.

Paciam sudalyvauti nesigavo del netiketo sveikatos sutrikimo, todel turejau proga pabuti stebetoju ir matyti abieju pusiu veiksmus is sono ,taigi galiu pareiksti kad "priesu" veiksmai padare man ispudi ,"Simboline" pergale maloniai nustebino uz ka aciu ir kariams ir ju vadams Kroko ir Grizzly ,padirbejot is peties ir sekme jusu nepalyko, nes Amfibijos ir ju partneriai buvo tikrai rimti priesininkai. Respektas Balu ir jo "velniams" ;)uz didviriska 1 veliavos gynyba pries trys kulkosvaidzius (jau galvojau kad jie jumis sudraskis :D ).

Kas liecia nauju bandytu taisykliu, tai manau kad dar padiskutosim kas tinka o kas netinka musu salygom.

Gaila kad svieciai nepasiliko, butumem dar nugaleje ir kulinariniais sugebejimais :D :D :D .

Lauksim fotografo nuotrauku kad pasidlainti su visais.

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip ir visi Fog of war zaidimai sis taip pat pareikalavo daug jegu, mums buvo malonu kovoti ir igauti patirties is daugiau patyrusiu zaideju. Aciu jums, jus visi jega!

Gaila kad mazokai zmoniu susirinko bet visvien buvo smagu, mes gavom ko norejom.

Del taisykliu tai labai gerai parase Alberto. O as manau jog daug vandens turetu nuteketi kad visi iprastu, ir isisavintu tokias taisykles.

Aciu orgams ir vadams. Aciu virejams sriuba superine :D

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai smagu buvo: dalyviai, poligonas, zaidimas

Tik reiktu atidziai perzvegti taisykles.

Kaip ir kiekvienas dalykas turi savo pliusu ir minusu.

Manau turesim apie ka padiskutuoti prie alaus bokalo :)

Gaila kad neisejo pasilikti integracijoje

Bet kita kart atsigriebsime :)

 

Balu

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Dekui visiems dalyvavusiems eilineje FOG OF WAR serijoje (gaila, kad ju buvo ne tiek, kiek planavom, bet ka padarysi, milsimas ne kiekvienam). Isbandeme naujas taisykles, mano nuomuone, jos pasiteisino is dalies, kai kuriuos aspektus reiktu taisyti. Dekui priesininkams, kolegoms Vanagams, su kuriais paskutineje atakoje gan neblogai susidirbom ir tai dave nebloga rezultata :)

 

Nuotrauka

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Dekui visiems dalyvavusiems eilineje FOG OF WAR serijoje (gaila, kad ju buvo ne tiek, kiek planavom, bet ka padarysi, milsimas ne kiekvienam). Isbandeme naujas taisykles, mano nuomuone, jos pasiteisino is dalies, kai kuriuos aspektus reiktu taisyti. Dekui priesininkams, kolegoms Vanagams, su kuriais paskutineje atakoje gan neblogai susidirbom ir tai dave nebloga rezultata :)

 

Na, vėliavų ieškojimas nėra milsim, tai vat ir nebuvau... ;)

 

Mano trys kapeikos.

 

Šiaip - kiek dalyvavau kituose FOG OF WAR - patiko.

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Na, vėliavų ieškojimas nėra milsim, tai vat ir nebuvau... ;)

 

Mano trys kapeikos.

 

Šiaip - kiek dalyvavau kituose FOG OF WAR - patiko.

 

o prieso ginklo sandeliu arba suduzusio lektuvo ieskojimas milsim? jeigu taip, tai cia buvo tas pats, tik veliavos:-)

 

kaip dalyvaves zaidime, galiu uztikrinti, kad organizatoriai supranta milsim daug placiau nei capture the flag ir jau po 10 zaidimo minuciu man buvo visishkai px ar mes ieskom veliavos ar ginklo sandeliu.

 

Mano 2 cnt i jusu 3 kapeikas.

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

o prieso ginklo sandeliu arba suduzusio lektuvo ieskojimas milsim? jeigu taip, tai cia buvo tas pats, tik veliavos:-)

 

kaip dalyvaves zaidime, galiu uztikrinti, kad organizatoriai supranta milsim daug placiau nei capture the flag ir jau po 10 zaidimo minuciu man buvo visishkai px ar mes ieskom veliavos ar ginklo sandeliu.

 

Mano 2 cnt i jusu 3 kapeikas.

 

Gal ir tavo tiesa.

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Svečias
Ši tema yra užrakinta ir joje nebegalima rašyti naujų pranešimų.
 Share

×
×
  • Sukurti naują...