Scar Sukurta Kovo 17, 2010 Pranešti Share Sukurta Kovo 17, 2010 Sveiki! Savo G&G Scar-L pasikeiciau spyruokle i m120. Is pradziu ismete saugikli. Pabandziau sujungti be saugiklio ir jauciasi kad sunkiai suka, o variklis ir laidai ima kaisti. Su laidais viskas tvarkoj, trumpo nera. Shimingus sudejau gerai. Kai baterija truputi paseda sukt isvis nustoja, bet nuspaudus gaiduka pradeda laidai ir variklis kaist. baterija 9,6V. Ar gali but del to kad variklis per silpnas? galingesnis variklis butu problemos sprendimas? Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ruonis Atrašyta Kovo 17, 2010 Pranešti Share Atrašyta Kovo 17, 2010 O gal visgi blogai sušiminai? Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
eNDy Atrašyta Kovo 18, 2010 Pranešti Share Atrašyta Kovo 18, 2010 o gal variklis silpnas? man buvo silpnas:) Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lukashenka Atrašyta Kovo 18, 2010 Pranešti Share Atrašyta Kovo 18, 2010 O gal laidai pramu?ti ? Trumpina ka?kur. variklį vistiek keist turėsi, dauguma GG nesuka 120 spyruoklių. Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Scar Atrašyta Kovo 18, 2010 Autorius Pranešti Share Atrašyta Kovo 18, 2010 Laidai nepramusti, nes patikrinau visus, kur itarima kele izolke apsukau. Sushiminau lygiai taip kaip is gamyklos atejo, nes dantraciu nekeiciau. Man tai atrodo, kad variklis persilpnas, nes buvau lygiai toki pati varikli parsineses nauja pabandyt, tai lygiai tas pats darosi. O pats AEG tai praktiskai naujas, tik vienas zaidimas zaistas. Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
guss Atrašyta Kovo 20, 2010 Pranešti Share Atrašyta Kovo 20, 2010 Pasitikrink selector plate ar normaliai vaiksto ir ar neapdegus nes gali buti kad kontaktuoja blogai ir trumpina. Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Scar Atrašyta Kovo 28, 2010 Autorius Pranešti Share Atrašyta Kovo 28, 2010 kad lyg ir gerai viskas su selector plate. gal dar kas ka patartumet? Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
eNDy Atrašyta Kovo 29, 2010 Pranešti Share Atrašyta Kovo 29, 2010 tai ar keitei varikli? Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Scar Atrašyta Kovo 29, 2010 Autorius Pranešti Share Atrašyta Kovo 29, 2010 dar ne. Uzsisakiau armijoj ir civiliams SYSTEMA Magnum, bet dar neatveze, kita savaite tik gausiu Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
eNDy Atrašyta Kovo 29, 2010 Pranešti Share Atrašyta Kovo 29, 2010 as irgi pirkau, bet dabar protingas budamas pirma pasiskolinciau isbandymui :) ir dar, variklio priverzimui rankenoje yra toks varztukas, jeigu perverzi - viskas kaista, jeigu nedaverzi - dantys persoka ir gali istrupeti :) Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Scar Atrašyta Kovo 29, 2010 Autorius Pranešti Share Atrašyta Kovo 29, 2010 Tai ir as iskart neperku. Man armijoj ir civiliams pabandyt duoda. Parsinesiu namo, paziuresiu ar gerai veikia ir tada arba nueisiu susimoket arba varikli atgal parnesiu, nes as netoli ju parduotuves gyvenu. Buvau G&G parsineses toki pat kaip pas mane, ne galvojau kad variklis gal svaigsta, bet tas pats ka ir su maniskiu dares Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
eNDy Atrašyta Kovo 29, 2010 Pranešti Share Atrašyta Kovo 29, 2010 aisku, o ta varzteli vistiek pasukiok :) Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Scar Atrašyta Kovo 29, 2010 Autorius Pranešti Share Atrašyta Kovo 29, 2010 Nu selector plate ir siaip visus kontaktus atmetu, nes kai varikli pajungi ant laisvo suktis, tai nieks nekaista. Taip pat ir ne variklio priverzimas, nes reaguliavimas nieko nedave, kaista toliau. Teks laukt naujo variklio :) Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grechas Atrašyta Kovo 29, 2010 Pranešti Share Atrašyta Kovo 29, 2010 Dantračių nekeitei, bet gal keitei įvores - tuomet shiming'as. Jeigu reguliuoti varikliuko priver?imą nepadeda, gal patikrink ar tarp varikliuko ir rankenos end-cap'o neprispaustas kuris nors laidas - t.y. ar dėl netvarkingai pravestų laidų varikliukas neįspaud?iamas giliau negu turėtų būti. Dar vienas i? ma?ai tikėtinų variantų - ar varikliuko laidai rankenoje pravesti taip pat kaip prie? i?ardymą? Dėl laidų pravedimo i? priekio / galo / po vieną i? kiekvienos pusės gali ?iek tiek keistis varikliuko kampas gearbox at?vilgiu ko pasekoje skersuojasi dantys tarp Motor Pinion Gear ir Bevel Gear. Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Scar Atrašyta Kovo 29, 2010 Autorius Pranešti Share Atrašyta Kovo 29, 2010 Ivoriu nekeiciau, taigi shimingas tvarkingas, laidai ir nespaudzia labiau nei turetu varikliuko ir pravesta gerai. Viska 3 kart patikrinau. Mano supratimu, vienintelis likes galimas variantas yra persilpnas varikliukas. Nu reik laukt kol atves nauja ir pabandyt. Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
eNDy Atrašyta Kovo 29, 2010 Pranešti Share Atrašyta Kovo 29, 2010 kvailas klausimas: o sena spyruokle ar suka be problemu? Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Scar Atrašyta Kovo 29, 2010 Autorius Pranešti Share Atrašyta Kovo 29, 2010 Sena suka kuo puikiausiai, taip pat kaip tik ka is dezes isimtas Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Scar Atrašyta Kovo 29, 2010 Autorius Pranešti Share Atrašyta Kovo 29, 2010 . Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti
You will be able to leave a comment after signing in
Prisijunkite dabar