tjz Atrašyta Rugpjūčio 7, 2009 Pranešti Share Atrašyta Rugpjūčio 7, 2009 Viena didziausiu problemu sioje situacijoje yra transporto apgadinimas norint ji sustabdyti ar pataikyti i zmones viduje su aeg, reiskia saudymas i transporta grieztai atmetamas. Tokiu atveju reikia saugiu* atstumu ant transporto pritvirtinti davikli rodanti transporto bukle. Pirma sovusi mintis buvo kiek kvailoka, taciau realiai pritaikoma - takeshi pilies tankai jei tokiu dar prisimenat :) mano sumanymas - ant tvirtinamo strupo galo deti +-50x50cm juoda plokstele lipniu pavirsiumi (arba kita sensoriaus varianta)i ka ir turetu saudyti zaidejai norintys sustabdyti transporta deja tai netinka blogu oru ar tamsiu metu :) bet vistik daviklio mintis man asmeniskai artimesne nei tikroviskesnis, bet sunkiau imanoma rpg isejimas ar pataikymas i viduj sedincius kai langai uzdari :huh: galima priristi balionus virs masinos, visi sprogsta - masina stoja :) p.s. atleiskit jei visai ne i tema ka parasiau ;) Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dzeimsas Atrašyta Rugpjūčio 7, 2009 Pranešti Share Atrašyta Rugpjūčio 7, 2009 kaip jau pries tai minejo, kazkas panasaus i tavaji varianta buvo daroma modline kai vietoj tavo siulomu balionu priesais masina buvo pritvirtintas putplascio (juros puta) gabalas i kuri ir reikejo pataikyti. tik ten saudyti buvo leista tik is imituojamu RPG, deja is ju pataikyti pasirode praktiskai neimanoma.... Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vini_the_Puh Atrašyta Rugpjūčio 7, 2009 Pranešti Share Atrašyta Rugpjūčio 7, 2009 visi diskusijose issake nuomones savotiskai teisus tiek orgai, kurie scenarijaus igivendinimui turi naudoti lengvuosius automobilius (kuriuos reikia saugoti beje) tie zaidejai kuriems nepatinka safaris as esu dalyvaves modline safaryje (kai kruva girtu lenku, rusu ir bala zino ko lakste poligonu, mes nuo ju slepemes, nes saudyti draudziama, o jie gali. RPG mum nedave) tiek minske, kur ant BTR laakste safario dalyviai, kuriuos ne karta parove fugasu arba pasaloje sunaikinom ziauria kryzmine ugnimi. as suprantu kad yra beveik neimanoma padaryti is golfo tanka kaip bergete, tai kainuos daug, ir nevertes tu pastangu. Taciau deltos ideja gera. pazymi transporta veliava - jis tankas, i ji nesaudom aeg, nes nera prasmes, tik ivedam tankui greicio ribojima vaziuoja pazymetas dzipas, visi langai atveerti, nes automatines ugnies gave visi tampa negyvi. Tas pats lukos unimogas gali buti sarvuotis, taciau jei gauna ugnies is galo, sauliai negyvi, nes neuzsidenge kulkosvaidziu liuko (vienas variantu) saudymai is raketu vaidinant rpg dazniausiai nepavyksta, kai orgazmo pagauti civiliniai vairuotojai draskosi po poligona (modlino ir minsko patirtis) peace Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
igariokas Atrašyta Rugpjūčio 7, 2009 Pranešti Share Atrašyta Rugpjūčio 7, 2009 jei kas suorganizuos tuta nuo rpg arba jos imitacija, as galiu padaryti sensoriu. imone musu daro panasius. nors pradziai galima sukonstruoti tiesiog plokste su davikliais o paskui galvoti kur ja ideti :) Pvz toks, issauni is rpg, jei pataikei spinduliu i sensoriu, uzsidega lempute, arba supypsi kas nors (spindulis ne lazerinis, o IR spinduliai su lanku apie 20-30 laipsniu nuo saulio, reiskias taikytys reiketu apytiksliai), masina sustoja ir stovi kuri laika. pats RPG butu su baterijom, o sensorius masinos nuo 12 v uzsimaitintu. Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Simas Atrašyta Rugpjūčio 8, 2009 Pranešti Share Atrašyta Rugpjūčio 8, 2009 Eilini karta pasisakysiu pries bet kokiu kategorisku taisykliu kurima ir igyvendinima. Taip juk jau ir esam apsisprende su paties airsoft'o taisyklemis - jos yra bendros ir organizatoriams paliekama galimybe jas koreguoti priklausomai nuo organizuojamo zaidimo ir planuojamu taktiniu situaciju. Ir siuo atveju, kaip bebuti skatintina iniciatyva i zaidimus itraukti transporto priemones ir tokiu budu padaryti zaidima dinamiskesniu ir labiau panasiu i nudienos kovines situacijas, universaliu taisykliu nesugalvosite. Realia technika vargu ar naudosime, o "golfa" galima pavadinti ir tanku, ir traukiniu, ir malunsparniu, jei tik yra noras. Ir paciu transporto priemoniu sarvavimas turi daugube lygiu - tas pats lengvasis automobilis gali varijuoti nuo paprasto iki B6 sharvavimo lygio ir vizualiai nesiskirti. Todel, manyciau, situos klausimus reikia palikti spresti kiekvieno zaidimo, nepriklausomai nuo to, ar jis vietines reiksmes, ar didelis, organizatoriams, kurie jau turetu tai derinti su transporto priemoniu savininkais. Man irgi nepatiko situacijos, kai automobiliai naudojami zaidime, bet nenumatyta galimybe, kaip juos sunaikinti, ar bent sustabdyti. Net jei is automoilio nera saudoma, juo galima ivaziuoti i priesho teritorija, ja isszvalgyti, "ismesti desanta" ir pan. Vardan "fair play", mano manymu" turetu buti numatyta ir galimybe kazkaip su tuo kovoti - varijantas "man PX, as tanke" tikrai nekelia priesininko puses zmoniu pasitenkinimo zaidimu. Jau nekalbu apie safari, koks is tiesu ne karta buvo Modline. Tas pats UAZ'as viename zaidime gali buti laikomas paprastu automobiliu ir sunaikinamas paprasta BBS ugnimi, kitame - sarvuociu, kuriam reikia RPG ar minos, treciame - tanku ar malunsparniu, su dar sudetingesnemis "pazeidimo" salygomis. Ir velgi viskas priklauso ir nuo jo savininko ir jo rupinimusi "plieno zirgu" - ar jis sutinka prisiimti nuostolius padarytus automobilio dazams, langams, veidroziams ir pan.. Taigi, manau, kiekviename zaidime, kai naudojamas transportas, organizatoriai turi aiskiai ir tiksliai nustayti, kokios katregorijos transporto priemones yra imituojamos ir kokie yra ju "sunaikinimo" budai, taip transporto priemonese esanciu asmenu elgesio varijantai kontakto atveju. Bendras taisykles galim sugalvoti, bet universalaus visiems atvejais tinkancio reglamento sukurti tikrai neimanoma. (atsiprasau uz LT simboliu nenaudojima - tai ne is nepagarbos gimtajai kalbai, o del techniniu galimybiu trukumo :) ) Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aidas Atrašyta Rugpjūčio 8, 2009 Autorius Pranešti Share Atrašyta Rugpjūčio 8, 2009 Taip juk jau ir esam apsisprende su paties airsoft'o taisyklemis - jos yra bendros ir organizatoriams paliekama galimybe jas koreguoti priklausomai nuo organizuojamo zaidimo ir planuojamu taktiniu situaciju.Tas pats butu ir su transporto priemoniu taisyklemis. Sios taisykles butu bendros, o organizatoriai, priklausomai nuo zaidimo ir taktiniu situaciju, galetu jas koreguoti kiek nori. Jeigu neparasyta kitaip, vadinasi galioja sios taisykles. Vienintelis dalykas, ka reiketu pranest pries zaidima - "Jeigu nezinot taisykliu - saudyti negalima" :) Auto naudojimos taisykles nera trumpos ar paprastos, turint omeny fakta, kad nemazai pilieciu nesugeba ismokt bendru airsofto taisykliu :). Bendros taisykles, mano manymu, reikalingos, kad isvengtume duztanciu stiklu ir ivariu nesamoniu, kurios gadina zaidima. As nesakau, kad reiketu jas prirasyti prie bendru airsofto taisykliu, paskelbti oficialiomis ar panasiai. Tiesiog siulau organizatoriams jas isbandyti vienama ar kitame zaidime ir paziuret kas gausis. Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
guss Atrašyta Spalio 17, 2009 Pranešti Share Atrašyta Spalio 17, 2009 Sveiki, perskaiciau sita jusu diskusija kas liecia transporto priemoniu naudojima zaidimo metu ir mano manymu jos yra komplikuotos o vietomis net perlianktos. Iki siol kiek teko zaisti UK ir keliuose tarptautiniuose zaidimuose logika budavo gana paprasta. Matai judancia transporto priemone, vadinasi naudoji visas turimas priemones jai sustabdyti, tai yra saudai negailedamas iki to momento kol TP sustoja. Kas liecia zala zinoma ji bus taciau cia jau TP saviniko reikalas kadangi jis pats nusprende tai naudoti zaidimo metu. Tuo paciu idedu taisykliu pavyzdi is Berget tarptautinio renginio kuris kiekvienais metais vyksta Svedijoje. Siame zaidime taip pat su kuo teko susidurti pirma karta tai kad sarvuotai technikai sunaikinti buvo naudojami ne dujiniai rpg bet lazeriniai ta prasme ant tanko buvo pritvirtinti davikliai kurie reaguodavo y suvi. Tikiuosi kieknors pades :rolleyes: Pilnos taisykles:http://www.berget-events.com/?page=events&...berget7&s=4 Taisykliu pavizdys: VehiclesThere will be both military and civilian vehicles moving around in-game. These may be friendly or hostile, may be fired upon, and their drivers may be eliminated. In the event of a hit the driver will stop the engine and shout HIT. Eliminated vehicles will return to re-spawn flying a orange flag or marking, to indicate that they are off-game. To avoid missunderstandings, we want all participants bringing a in-game vehicle to mark their vehicle with the TEAM-color on the windshield or with a flag. In-game vehicles may not travel at more than 30 kph. Only authorized drivers may drive vehicles during the game, and only those vehicles that have been assigned to them. It is strictly prohibited to just get in a vehicle and drive off. Marshalling vehicles and other off-game vehicles will be flying a orange flag. NOTE!All neutralised / destroyed vehicles must show this clearly by having orange flags on both sides of the vehicle. Ingame helicopter There will be a helicopter in game; this can shoot players with bb?s and air strikes. It is strictly prohibited to shoot against the helicopter for safety reasons. You can disable it by using one of the IR-weapons issued by Berget-Events. Players may not touch or get into a landed helicopter. It is strictly forbidden to run under the helicopters while it is landing or in flight in close proximity to the ground. AT-weapons There are three ways to take out an armored vehicle, you can use an AT-weapon or an RPG to take out a tank. The AT4 is build upon a IR-cryptated system. Kind of the same as the military SIMFIRE uses. They can shoot up to 60 meters in daylight and even further at night. All Berget Tanks will have IR sensors around the tower, so you will need to aim at the middle of the tower to be sure of hitting it. There are more sensors at the back of the tower so if you hit the tank in the back there is greater chance of destroying it. Tanks will have 2 hit points. The first one will make it stop and the second will destroy it. The AT4 have a 15-second reloadtime. When its ready to fire a green light will be lit. You can only fire 10 shots. Then the AT weapon must be reloaded by a Gamemaster in your base HQ.. The AT4?s will be handed out by each teams commander and needs to be signed for, you will aslo get training how to use it. You can't bring your own ATguns! You will know if the tank is destroyed, the crew will stop the engine and get out of it. Sometimes smoke will also poor out from the top. "Game off tanks" will have a big orange "woundedflag" when driving to respawn. Tank respawn will be 6 hours. NOTE! Try to protect the AT4?s from rain and water. If getting soaked they can stop working. Sticky bombs Engineers can use sticky bombs by attaching them to the back or the sides of any armored vehicle before detonation. Thirdly you can take out any armored vehicle with a tanks primary weapon. No players are allowed to at any time be on top of or climb the tank. Caution should be taken around the tank in general since the drivers have very poor visibility and might not see people around the tank. Players can not bring their own airsoft stickybombs! These will be handed out by your commander or crew. Taking out a non armored vehicle To stop an ordinary vehicle it is enough to shoot a burst of bb?s on the drivers side of the windshield or side window. All drivers will be instructed to stop and yell hit when struck by a burst of bb?s. Only the driver is hit if the vindshield, standard hit rules apply for others in the car. So you do not need an AT-weapon to stop a car for instance. Stopping a vehicle is not the same as destroying a vehicle. Only engineers ( or in some cases AT-weapons if car has Berget IR-system) can destroy a car by putting his/hers hand on it for two minutes and then tell the driver it is blown up or disabeld. Then it have to return to re-spawn flying a orange flag or marking, to indicate that they are off-game. NOTE!!!To avoid problems with people fireing on "offgame / killed" vehicles, make sure you raise a big orange wounded-flag on both sides of your vehicle when moving through ingame area. Link to comment Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti
You will be able to leave a comment after signing in
Prisijunkite dabar