Pereiti prie turinio
Lithuanian Airsoft Portal

Rekomenduojami pranešimai

Airsoftas at its finest!

 

Didžiausias AČIŪ Gerb. BALU ir visiems kitiems Gerb. organizatoriams už kokybišką, tvarkingą, sustyguotą ir įdomų žaidimą pukiame poligone! Puikus pasiruošimas, žaidimo organizavimas, laiku pateikiamos užduotys, aiškus vadovavimas ir operatyvus reagavimas į žaidimo vingius lėmė viso žaidimo sėkmę.

 

Karštis, intensyvumas, tankūs bei mišrūs miškai, kalnai su pakalnėmis, nuožmus priešas ir 20kg. ekipuotės įtakojo 2,5kg kūno masės išprakaitavimą :)

 

Itin patiko kariams žymėti paruošti lipdukai bei antsiuvai, žaidimo rekvizitai, kokybiškas briefing'as, puiki žaidimo kontrolė ir vadų (Štabo) komunikacija, t.y. informacija nebuvo pateikiama klaidingai ar nesuprantamai. Puiki žaidimo pabaiga ir geri kontaktai, kuriuose pavyko iššaudyti visas turimas 10 dėtuvių.

 

Šį žaidimą prisiminsime ir apie jį tik gerai kalbėsime dar ilgai, nes organizatoriai pasiruošė ir atidavė save visu 100%, o, jei kas ir buvo blogai, tai tik dėl vieno ar poros žaidėjų nekompetencijos, kurie buvo operatyviai sudrausminti tą pačią minutę.

 

Trumpai tariant: Gailėkitės, kas nebuvote, nes tokių puikių žaidimų reta (ir nereikia jokių mašinų ar šarvuočių, dūmų kamuolių ar fejerverkų šventės) ;)

 

Iki susitikimų (su kuo prie šašlykinės, o su kuo mūšio lauke) ir laukiame pratęsimo!

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

ISAF vardu didelis dėkui organizatoriams už puikiai suorganizuotą žaidimą. Tikrai buvo ką veikti ir kur pavargti. Charlie-1 ačiū už užnugarį ir sustyguota vadovavimą. Alfa, Bravo smagu kartu pulti. Priešininkams didelis dėkui už laikymą įtampoje. Na ir labai tikiuosi, kad ateityje, bus dar geresnių žaidimų! Blue Eagles - whoa :D

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už žaidimą!

 

Labai gerai išdirbtos organizacinės smulkmenos: rodyklės į mertviakus, įrengta šaudykla ir pan. Labai kokybiški antsiuvai ir kiti rekvizitai. Scenarijus taip pat teisingai subalansuotas - buvo laiko ir atsikvėpti saugant bazę, buvo ir žygių, ir intensyvaus kontakto. Manau, prie to prisidėjo ir kokybiškas vadovavimas iš organizatorių pusės. Čia atskira padėka Lexui - užduotys aiškios, konkrečios, į mūsų užklausas reakcija operatyvi ir kvalifikuota.  

 

Priešininkai taip pat visi buvo iš lygumų - kalniečių bent jau man nepasitaikė :)

 

Ačiū Miaukai už puikias foto! 

 

Kaip jau ne vienas rašė, 100% airsoft ir 100% kokybė. Tokie ir turėtų būti žaidimai!

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Praktiskai pirma poza, kai aiskinama, kas tai yra "akla ugnis"...

 

Mano skyrius - komandos viduje kalbėjome dėl šitos situacijos. 3 žmonės be manęs matė visą situaciją. 1 buvo buvo naukautas visai šalia. Nebuvo šaudoma iš už priedangos, nematant, kur šaudoma. Bent jau man susidarė įspūdis iš už 20 metrų, kad lyg ir šaudė į mišką ir taip bandė ar padidinti šaudymo atstumą? :D

 

Primenu, kad akla ugnis yra kai šaudai nematydamas kur šaudai ir gali pats to nežinodamas pažeisti saugaus atstumo taisyklę, kai kitas žaidėjas išnyra prieš tave o tu jo nematai, nes esi priedangoje. Nuotraukoje (ir realybėje) priedanga yra iš dešinės, o ne priešais šaulį ir iš šaudymo kryptimi jokios priedangos nėra. Pati šaudymo poza garbės nedaro. Bet kiek aš mačiau orginaliai situaciją - čia tiek pat akla ugnis kaip aš puliką prasikišęs per klyną šaudyčiau.

 

Dėl žaidimo:

 

Bendri pliusai - geras poligonas, geri rekvizitai ir dalomoji medžiaga, nebuvo eilių prie chrono, parūpinta vandens bazėse ir mertviakuose. Užduočių daug, kontaktų daug. Maklaudų nesutikome. Priešinga pusė buvo sumani, davė suprasti kad lengva nebus. Sumaniai išnaudojo ir pamokė. Ypač buvo mums naudingas kai mus gerai apsupo prie raketos paleidimo.

 

Bendri minusai - nežymėtos pusės neadekvatumas [tiek kautynių metu, tiek susidūrus su grįžtančiais iš mertviako], pamainų sistemos žlugimas antroje pusėje kai gen.štabas nepaskyrė skyriaus kuris turi atlikti saugą ir dėlto niekas jos neatliko. Rezultate buvo išguldyti visi. Per briefą sakė - mes nesprendžiame strateginių sprendimų, tik kaip įvykdyti taktinius. Bet realiai buvo atvirkščiai. Skyriai turėjo vos ne patys pasiskirti kas atliks saugą, bet kai gaudavome užduotį, tai jos būdavo detaliai "idiotiškai" sustatomas tipo nuvyk į kvadratą, bet per orgų maršrutą. Pirmais kartais visada taip ir buvo daroma, kol supratome, kad visi maršrutai realiai eina į pasalas. Vos tik pradėjome improvizuoti - nei vienos pasalos pakeliui į užduotį.  Toliau, visos užduotys buvo tokios, kad kai prieini kvadratą - tavęs jau laukia raudonieji. Net juokėmės antrą dieną, kad praėję visą poligono kraštą atsargiai, užsirovėme ant visų raudonojų - poto pamatėme, kad reliai buvome raudonųjų bazės užpakaliniame kieme. Ir taip kiek girdėjau 80 proc. užduočių - jeigu eini į pastato žvalgybą - ten bus raudonieji. Užduotys buvo monotoniškos, nes Alpha skyrius niekaip nesupratome kokio viso to prasmė. Ta prasme fainai surišome, kad numušėme sraigtasparnį su raketa. Viskas. Visos kitos užduotys - kažkokie minavimai, kompiuterių ir minoskvaidžių radimai visiškai nesusirišo į scenarijų - nors aš gaudavau info per ryšininką tiesiai iš štabo.

Mėlynųjų bazė buvo parinkta tokia, kad mes saugoti ir valgyti sunkiai galėjome, nes turėjo uždengti milžiniška perimetrą. Savo saugos metu žmones išmėteme po 20-30 metrų atstumais tarp pozicijų. Iki tos netikėtos pertraukos pietus buvo pavalgęs 1/3 skyriaus.

 

Reziumė - jeigu nuimtume fancy rekvizitus, tai būtų kaip labai aukšto lygio Vismaliukai. Man rodos kaip Afghan Wars kažkurios serijos žaidimas, kai buvo dinamika, nebuvo maklaudų, poligono stilius panašus. Tik anuomet dar buvo RU uniformos neuždraustos ir Aras nevažiavo į geimus.

 

Rekomendacijos ateičiai - jeigu bazių puolimas neakcentuojamas [kas yra super] tai padaryti green zone, kur tiesiog yra nepuolama. Ir iš ten judame į užduotis. Orgų vadus perkelti arčiau žaidėjų į bazes, nes tas atitolinimas nieko nepakeitė. Mes vistiek negalėjome spręsti "kaip vykdyti užduotis". Labiau akcentuoti scenarijaus liniją ir alternatyviais gijas - užduotys turi turėti kažkokius bent minimalius rezultatus, kurie turėtų reikšmės. Kad ir simbolinius.

 

Čia glaustai pateikiau S8 PMC Vilnius nuomonę. Man ir keletui kitų tai buvo pirmas Balu žaidimas.

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Praktiskai pirma poza, kai aiskinama, kas tai yra "akla ugnis"...

Nebuvo cia jokios aklos ugnies. Visas laukas matomas.

taikinys buvo zolese uz kokiu 30 metru.

Sautuvas uzmetinejo sratus i virsu nuo gal 15metru. Magnus effect. Tikriausiai kamuoliuka uzsukinejo hopup gumele.

Hopup reguliuoti nebuvo galima, nes pasukus bent siekt tiek sratai krisdavo uz 3 metru ant zemes.

Auksciau pakelus ginkla buvo galima taikyti labiau i zeme ir buvo galima tiketis, kad skrendant ties taikiniu sratukas nepraskris virs galvos.

Aciu balu uz gera zaidima ir nelabai gera isnuomota ginkla :)

Su s8PMC buvo smagu zaisti. Aciu.

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Nuomone apie tai kas mano manymu buvo planuota ir kas buvo ivykdyta :

Orgu darbas 100%

Bendra atmosfera tiek keik reikejo, kad zaidimas vyktu 100% 

Bet kalbant apie paty scenariju ar man vienam truko bent kazkokio LARPO ?

Žmonės galvoję žaidimą yra tie patys kurie dalyvauja gryno LARPO ar hibridiniuose žaidimuose, Mes žinome kas tai yra LARPAS ir jį puoselėjame, Kita vertus buvo noras pažaisti gryną airsoftą be jokio vadybininkams ar tetralams skirto simuliatoriaus, Mintys pradėjo dėliotis prieš devynerius mėnesius. Jau per pirmą organizacinį susitikimą iškart sutarėme dėl vieno - ši žaidimų serija bus skirta norintiems išsilieti, patirti adrenalino antplūdį, norintiems kovos, norintiems, veiksmo. Šiame žaidime - JOKIO LARPO. 

 

Tikiuosi žaidimas taps serija ir ras savo vietą Airsofto bendruomenės tarpe.

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

You will be able to leave a comment after signing in



Prisijunkite dabar
 Share

×
×
  • Sukurti naują...