Pereiti prie turinio
Lithuanian Airsoft Portal

MALIS 3. GRESMĖS ŠEŠĖLIS


balu
 Share

Rekomenduojami pranešimai

MALIS 3. GRESMĖS ŠEŠĖLIS

0013729e42ea126192372b.jpg

 

ORGANIZATORIAI: BRAVO 1/6, INGLORIOUS BASTARDS

Malis paniro į chaosą, tarp genčių didėja konfrontacija. Gentys ieško įvairių būdų vienas kitą sunakitinti...

 

DATA: 2016 SPALIO 15 DIENĄ

VIETA: AKMENYNĖS SODYBA, KLAIPĖDOS RJ.

 

LAIKAS:

Žaidėjai nuomininkai į žaidimą renkasi iki 09:30

Žaidėjai su savo įranga į žaidimą renkasi iki 10:00

 

KAINA:

Žaidėjams nuomininkams 25 EUR

Nuomos komplektą sudaro:

Ginklas, 1000vnt.šovinių, veido apsauga, rūbai, dalyvio mokestis, raudona automobilinė liemenė (nuėjimui i iki "atgijimo" zonos).

(apsirenkite patogiais sportinais rūbais, kad galėtumete ant viršaus užsivilkti nuominius rūbus, pasirupinkite patogiais batais)

Pirmi 5 užsiregistravę. bei užsimokėję kariai nuomininkai gaus BONUS po 3 žaidybines granatas

 

Žaidėjams su savo įranga 8 EUR

Žaidėjai dalyvavę "LEGION ETRANGERE III: La nuit dans le paradis" žaidime 5 EUR

 

LYGIS - 1 lygis (daugiau apie LSB lygius)

 

Brifingas ir žaidimas: nuo 10:30 iki 16:00

 

LSB patvirtintos taisyklės

 

Tiuningo limitai

______________________________________________________________________________

 

 

REGISTRACIJA Į ŽAIDIMĄ (spausti čia)

REGISTRACIJA IKI 2016 10 12 – 22:00 val.

APMOKĖJIMAS IKI 2016 10 13 – 18:00 val.

 

“kariauk.lt” atstovybė Klaipedoje ir iškilusiems klausimams kreiptis: el. paštu laimis.balu@gmail.com arba tel. 8653aštuoni78aštuoni9

Už saugumą atsakomybę prisiima visi pilnamečiai žaidėjai.

 

Renginio įgyvendinimui laukiame mažiausiai 40 dalyviu.

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Žaidimo specifinių taisyklių, bei mechanikos aprašymas

Kortelės:
Abiejom kariaujančiom pusėm bus išdalintos skirtingų spalvų kortelės (raudona, melyna), kurias vadas išdalina kiekvienam savo pusės žaidėjui.
Žaidėjas mires ar sužeistas privalo būti leidžiamas apieškomas priešingos kariaujančios pusės, kuri turi atimti kortelę. Žaidėjui nepanorėjus būti apieškomam gali iškart atiduoti kortelę.
Žaidėjui grižus i reinkarnacijos zoną, žaidėjas vėl pasiima naują kortelę kurią turi nešiotis kol atims.

Super slaptas lagaminas :) :
Viena iš kariaujančiu pusių gaus slaptą lagaminą kuri bus užpliombuota. Nei viena iš kariaujančių pusių kas dėžėje yra nežino. Kuri pusė gaus slaptą lagaminą žaidimo pradžioje privalo eksploatuoti žaidybinėje teritorijoje. Lagaminas negali buti paslėptas, arba pargabentas i bazę. Lagaminą galima is mirusio zaidejo perrimti, o "gyvieji" viens kitam pedruoti. Lagamino atidarymo laikas bus pranešta kariaujančios pusės vadui.

"Cheminis užtaisas: R.D.X":
Numušus sukileliams karinį Boeing C-17 ir pabirus nuolaužom, gauta informacija, kad kažkur džiunglėse yra "cheminis užtaisas". "Cheminio užtaiso" vieta neaiški abiejom kariaujnčiom pusėm.
"Cheminio užtaiso" aktyvavimo raktai: Kad aktyvuoti sprogmenį reikalingi 3 veikiantis aktyvacijos raktai, kurie sukišami i tam tikrus lizdus užtaise. Aktyvacijos rakto patikrinimas - ikišus rakta į lizdą, šalia užsidega LED indikatorius, neteisingas raktas - nešviečia niekas.

"Cheminio užtaiso: R.D.X" neutralizavimas:
Neutralizuoti gali tik kariaujančios pusės vado paskirti žaidėjai-inžinieriai. Inžinierius neutralizavimą vykdo su išduotomis kandiklėmis. Neutralizavimo įrankių - kandiklių, perduoti ne paskirtiem žaidėjam kaip inžinieriams negalima. Tik inžinieriai tarp savęs gali dalintis išminavimo įrankiais. Radus aktyvuotą "cheminį užtaisą" kviečiami inžinieriai, kurie įvertina "cheminio užtaiso" sudetingumą ir pagaminimo architektūrą, bando neutralizuoti kirpdami laidus. Vis nukerpant neteisinga laidą, laikas sutrumpėja. Nukerpant visus laidus iškart - aktyvuojasi iškart.

Kontrabandistas "OSO" :) :
Kontrabandistas (nemirtingas, žaidybinis elementas), iš kurio galės isigyti raktus aktyvuoti "cheminiam užtaisui". Kontrabandisto vieta- neaišku, kariaujancios pusės pačios turi išsaiškinti jo lokacija, atlikti žalgyba.
Valiuta - priešingos kariaujančios pusės kortelės. Kariaujančiai pusei keliaujant pas kontrabandista, is žaidejo gali kita kariaujanti pusė atimti visas korteles kurios buvo gabenamos pirkti aktivacijos raktui, taip pat ir patys raktai gali buti atimami. Raktą galima nupirkti tik kas ~30min, iskart visus 4 raktus nupirkti negalima.Abiejom kariaujančiom pusėm per žaidimą galima nupirkti daugiausiai tik 4 raktus.
Kariaujančios pusės gali daryti pasalą, prie kontrabandisto, trukdyti vykdant sanderius.
Kiekvienas raktas turi savo kortelių skaičiaus kaina (kaina bus pasakyta per briefinga). Parduotas raktas gali ir neveikti, kontrabandistas nežino kuris veikiantis kuris ne, raktą parduoda atsitiktiniu budu.

 

Kariaujančios pusės:

 

1)MANDINGAI (raudonos juostos ant abiejų rankų)

2)TUAREGAI (mėlynos juostos ant abiejų rankų)

 

Kariaujančių pusių vadai:
Section 8 PMC komandos narys: Mandingų vadas GreyWolf
BALTIJOS ŠTORMAS komandos narys: Tuaregų vadas Meduolis

 

Kariaujančiu pusių tikslai:

  1. Rinkti priešingos spalvos korteles
  2. Vykdyti "cheminio užtaiso" paieškas
  3. Vykdyti patruliavimą, bei žvalgybą
  4. Neatiduoti eksploatuojamą slaptą lagaminą priešingos kariaujančios pusės rankom, priešingu atveju kita kariaujanti pusė privalo atimti.
  5. Organizuoti karių grupes vykti pas kontrabandistus, pirkti aktivacijos raktus
  6. Sunaikinti priešingos pusės bazę, pasinaudojus "cheminį užtaisą"
  7. "Cheminio užtaisto"neutralizavimas

Dėl žaidimo specifinių ir bendrų taisyklių iškilusių klausimų, galite kreiptis, nutonas@gmail.com, laimis.balu@gmail.com

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

MEDICINOS TAISYKLĖ

 

Mediko skyrimas:

Medikas skiriamas iš patyrusiu bei sumanių šratasvydininkų
Kiekvienas medikas turės krepšį su pleistrais.

Pleistrai papildomi per vada.

Motyvacijai kiekvienas šratasvydžio"medikas", dalyvaves ir buves mediku 3 kartus, gaus mediko kovos antsiuvą.

Medikas negali buti skiriamas iš karių-nuomininkų.

Sužeisto žaidėjo veiksmai:
Sužeistas žaidėjas turi išsitraukti ryškią raudoną (oranžinę) liemenę
(automobilinė) (žalias naudos organizatoriai)

ir 10 (5 min) minučiu kviesti mediką. Organizatoriai patikslins vietoje kiek tiksliai.

Nesulaukus mediko , netrukdant kitiems dalyviams, eiti sutartą "atgyjimo" vietą.
Sužeistas žaidėjas negali naudotis radijo ryšiu, savo komandos draugams pasakyti kur randasi priešininkai, iš kur šaudo ir pan.

 

Mediko veiksmai:

Medikas pribėgęs prie sužeistojo klijuoja pleistra prie kairės arba dešinės rankos viršutinės dalies.

Medikas, jei nusprendžia kad jam nesaugu nusitempti suzeitaji į priedanga ir pagyditi.

ANTRA KART SUŽEISTAS DALYVIS EINA Į ATGYJIMO ZONĄ. ATGYJIMO ZONOJE PLEISTRAS PAŠALINAMAS

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui visiem dalyviams, buvo smagus žaidimas. Nors tryniausi bazėje bet adrenalino turėjau nemažiau nei jūs :) tikrai nuoširdžiai pergyvenau kaip jums sekasi. Labai gaila kad dėl šeimyninių priežasčių turėjau išvykti anksčiau laiko ir nesulaukiau žaidimo pabaigos, todėl keletas pastabų dabar forume Tuaregų pusei. Tai visu pirma prastas darbas radijo ryšiu. Raportų nebuvimas. Pradžioje apie misijos įvygdmą/neįvygdymą. Antra apie kontaktą su priešu. Neįmanoma sekti situacijos ir jos koordinuoti, juolab siųsti pastiprinimą kai nežinai kuri  grupė turi kontaktą. Vėliau žaidimui įpusėjus 3 grupė pradėjo aktyviau dalintis informacija - šaunuoliai!

Ačiū visiems, tikiuosi susitikti dar nekartą su jumis.

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Supperinis buvo geimas,kaskas naujo,yra kur tobulet,tie kurie nesaziningi ir nejautrus,anksciau veliau bus nubausti,aciu organizatoriams,vadams ir dalyviams:)

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

You will be able to leave a comment after signing in



Prisijunkite dabar
 Share

×
×
  • Sukurti naują...