Pereiti prie turinio
Lithuanian Airsoft Portal

Rekomenduojami pranešimai

gif.gif

 

1) LEGENDA

 

...Vukovaras, miestas Kroatijos rytuose. Miestas-sargybinis prie griuvančios Jugoslavijos sienos...

 

...Po inirtingų mušių su Jugoslavijos kariuomene 2013 vasarą, vokiečių taikdariams teko atsitraukti iš savo bazes mieste ir sėkmingai evakuotis...

...Į Vukovarą Jugoslavijos kariuomenė dislokavo 66 karo policijos bataliona bei jį dengiančia 921 parašiutininkų kuopa...

...JAV spec. pajegos įvygdė savo užduotys -pristatė genocido įrodymus pasaulio bendruomenei...

...Atgal kelio nebėra - 2014 liepos 26 ankstyvą rytą JAV jūrų pėstininkų 3/6 batalionas su jam priskirta karo inžinierių kuopa bei atskirai veikančiomis spec.pajėgomis pilnoje parengtyje...

 

 

Legenda išgalvota. Jei kas atitinka, tai tik atsitiktinumas

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 month later...

2) KONFLIKTO PUSĖS:

 

 

Pirma pusė: Jugoslavijos Socialistinės Federacinės Respublikos kariuomenė  

 

Padaliniai:

 

 

1)66 karo policijos batalionas

Žaidimo stilius: 30% puolimas 70% gynyba

Uniformos raštai: MIXCAMO, Olive Green, Flectarn. Pageidautinas galvos apdangalas - bet kokios spalvos beretė.

Kontingentas: planuojama nuo 25 iki 35 dalyvių

Padalinio antsiuvai: Raudoni

 

 

2)921 parašiutininkų kuopa

 

Žaidimo stilius: 70% puolimas 30% gynyba

 

Uniformos raštai: Gorka, Beriozka

Kontingentas: planuojama nuo 15 iki 20 dalyvių

Padalinio antsiuvai: Raudoni

 

x x x x x x x x x x

Antra pusė: Jungtinių Amerikos Vastijų kariuomenė

 

Padaliniai:

 

1) 3/6 jūrų pėstininkų batalionas

Žaidimo stilius: 70% puolimas 30% gynyba

Uniformos raštai:MARPAT, Desert MARPAT, PCU, LITCAMO . privalomi šalmai

Kontingentas: planuojama nuo 25 iki 35 dalyvių

Padalinio antsiuvai: Mėlyni

 

 

2)183 karo inžinerijos kuopa

 

Žaidimo stilius: 30% puolimas 70% gynyba, LARP

 

Uniformos raštai: ACU. Desert DPM, privalomi šalmai.

Kontingentas: planuojama nuo 10 iki 15 dalyvių

Padalinio antsiuvai: Mėlyni

 

 

3)7 spec. pajėgų burys

 

Žaidimo stilius: 70% puolimas 30% gynyba

 

Uniformos raštai: Woodland

Kontingentas: planuojama nuo 15 iki 20 dalyvių

Padalinio antsiuvai: Mėlyni

 

 

 

Į KONFLIKTUOJANČIAS PUSES SUSKIRSTYS IR KONTINGENTO DYDI GALI KEISTI ORGANIZATORIAI

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

3)BENDRA INFORMACIJA :

Data: 2014 liepos 25/26/27

 

Organizatoriai: BRAVO 1/6, B.C.W. ,UNITY , ŠAKALAI ,Kariauk.lt KLP

Vieta: ex-Bridų karinė bazė, Šiaulių rj. (
http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=455852;6210449;Pa%C5%BEym%C4%97tas%20ta%C5%A1kas;&xy=455825,6210417&z=2000&lrs=orthophoto,stops,zebra)

 

Žaidimo lygis: 3

Planuojamas dalyvių skaičius: nuo 90 iki 125 žmonių


4)REGISTRACIJA:

 

Registracija

 

Registracijos laišką siusti laimis.balu@gmail.com

Laiške nurodyti:

1.Niką
2.Komandą (jei laisvai samdomas, rekomenduojančios ir dalyvaujančios komandos pavadinimas)
3.Ginklo tiuningą

4.Atstovo tel.numerį
4.Uniformos raštą

 

 

 

Dalyvio mokestis 55 Lt

 

Registracija iki liepos 10 dienos 20:00 val. Apmokėjimas iki liepos 11 dienos 17:00 val.

 

Patvirtinti dalyviai gaus banko rekvizitus dalyvio mokesčiui apmokėti.

 

Apmokant dalyvis supranta , kad dalyvio mokestis nedalyvaujant dalyviui negrąžinamas.

 

LAISVAI SAMDOMI GALI REGISTRUOTIS TIK SU GLOBOJANČIOS ( DALYVAUJANČIOS ) KOMANDOS REKOMENDACIJA. KOMANDA PILNAI ATSAKO UŽ KARĮ.

Į dalyvio mokestį įskaičiuota :

Poligonas (privatus)
Kempingas (privatus)
Pusės antsiuvai

Suvenyrai
Geriamasis vanduo

Pirmosios pagalbos medikas
Bio Wc
Žemėlapiai

Spec.efektai
Dekoracijos
Muliažai Nuotrauka

Fotografas
ir kiti žaidimo rekvizitai (mediko taisyklė, minų laukai ir t.t.)...


5)PROGRAMA:

2014-07-25

18:00-21:00 atvykimas, registracija, kempingo statymas
21:00-22:00 dalyvių pasiruosimas ( antsiuvų prisisiuvimas ir t.t. ), dalyvių galutinis suskaičiavimas
22:00-24:00 brifingai
24:00-06:00 miegas

2014-07-26

06:00-..... žaidimas. pabaiga pagal situacija vakare
.....-After party

2014-07-27

10:00-12:00 .....
12:00-14:00 išvykimas

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

6)BENDROSIOS TAISYKLĖS

Ginklų šūvio greičio limitai :

Klasė...Ginklas.....................Galingumas su 0,2 g bbs...Saugus atstumas...Pastate.........Lauke
1..........Bet koks.......................iki 100 m/s.....................1 m.......................pavieniai..........be apribojimų
2..........Bet koks.......................101 – 125 m/s.................5 m.......................pavieniai..........be apribojimų
3..........Kulkosvaidžiai...............125-150 m/s....................15 m.....................draudžiama......be apribojimų
4..........Snaiperiniai...................125 – 150 m/s.................15 m.....................draudžiama......pavieniai
5..........Snaiperiniai...................151 – 170 m/s.................20 m.....................draudžiama......pavieniai
6..........Snaiperiniai bolt action...171 – 200 m/s.................30 m.....................draudžiama......pavieniai

Pastabos:
1 - 4 klasės įrangos maksimalus leidžiamas bbs‘o svoris – 0,30 g.
5 - 6 klasės įrangos maksimalus leidžiamas bbs‘o svoris – 0,43 g.
3 klasės ginklas turi būti tikro kulkosvaidžio replika (RPK, M249, M60, etc.). M16 su "kiaušais" į šią kategoriją nepatenka.
4-6 klasės ginklas turi būti tikro snaiperinio ginklo replika (SVD, VSS, SR25, M14, M21, M16 tik su kojelėm ir optika.) Turi būti fiziškai panaikinta galimybė šaudyti serijomis. Visos M4 modifikacijos ir visi AK modeliai su optika į šią kategoriją nepatenka.
3-6 klasės ginklų naudotojams privalomas pistoletas arba kitas atsarginis ginklas iki 100 m/s nešiojamas su savim.
Matavimai atliekami įvairaus svorio bbs‘ais, tačiau energijos reikšmė negali viršyti maksimalios galimos šrato energijos pagal ginklo klasę, matuojant su 0,2 g bbs‘ais, t.y. jeigu ginklas su 0,2 g bbs parodo 120 m/s arba 1,44J, tai ir su 0,3 g bbs turi būti iki 1,44J.
Paklaida matavimuose nenaudojama. T.y. jeigu žaidimo dieną žaidimo chronometras rodo, kad jūsų ginklas viršija nustatytas normas, toks ginklas į žaidimą neleidžiamas.
Su 3-6 klasės ginklais leidžiama šaudyti iš pastatų, su sąlygą, kad mažiausiai 1/3 ginklo vamzdžio yra iškišta pro pastato langus arba duris.

7)Pirotechnika

Dūmai tik pramoninės gamybos ( DŪMAI TIK BALTI )
Granatų kiekis neribojamas. Draudžiama granatose naudoti KORSARKA petardas, galingesnes nei Zuki (su vienu knatu) ir 4 korsaras petardas .

8)Ryšio kanalai:

66 batalionas: 1

921 kuopa: 2
ORGANIZATORIAI : 5

7 burys: 6
183 kuopa: 7

3/6 batalionas: 8

Draudžiama akla ugnis
Draudžiamas radijo ryšio, trukdymas, pasiklausymas .
Pataikymas skaitomas pataikius į bet kurią vietą (koją, ranką, kapišoną, kepurę)
Rikošetas skaitomas kaip normalus pataikymas.(negalioja pastatuose)
Pataikymas į ginklą - ginklas sugadinamas, iki kito atgyjimo.
Galima naudoti Knife kill (tik guminės peilio imitacijos) žaidėjas paliestas peilio imitacija - iškart eina į "mertviaką". Žūsta - Tyliai.

9)Medikai

Kiekvienas medikas turės krepšį su tvarsčiais, tabletėmis bei su tam tikru skaičiu vokelių su spalvotomis kortelėmis.

10A)Sužeisto žaidėjo veiksmai:

Sužeistas žaidėjas turi išsitraukti ryškią raudoną (oranžinę) liemenę (automobilinė) (žalias naudos organizatoriai) ir 10 minučiu kviesti mediką. Nesulaukus mediko , netrukdant kitiems dalyviams, eiti sutartą "mertviako" vietą.
Sužeistas žaidėjas negali naudotis radijo ryšiu, savo komandos draugams pasakyti kur randasi priešininkai, iš kur šaudo ir pan.

10B)Korteliu spalvų reikšmės:

ŽALIA - Tabletė (Dalyvis, pagyditas tablete, antra kart pasautas neina i "mertviaka", kvieciasi mediko)

RAUDONA - Tvarstis (Tvarstoma tik ant galvos, salmo, panamos, kepures...)

 

MĖLYNA - Tvarstis (Platus tvarstis tvarstomas per liemenį nenuėmus amunicinės liemenės)

 

JUODA - K.I.A. (-Žuves mūšyje-)

10C)Nušauto žaidėjo veiksmai:

Nušautas žaidėjas turi užsidėti ryškią raudoną (oranžinę) liemenę (automobilinė) (žalias naudos organizatoriai) , netrukdant kitiems dalyviams, eiti sutartą "mertviako" vietą.
Nušautas žaidėjas negali naudotis radijo ryšiu, savo komandos draugams pasakyti kur randasi priešininkai, iš kur šaudo ir pan.

MERTVIAKĄ PRIŽIURĖS GM, MERTVIAKO TAISYKLĖ BUS PASKELBTA VĖLIAU

11)DALYVIO KORTELĖ

Kortelės Aprašymas

DALYVIO KORTELĖS NUMERIS: žaidėjo asmeninis numeris organizatorių registre, be to naudojamas kaip loterijos numeris
DATA: vykstančio žaidimo data
NIKAS: pvz. Atomas
PUSĖ: pusės, už kurią žaidžia, pavadinimas. pvz. Special forces group
SKYRIUS: pvz. VIKTOR (dažniausiai vartojami NATO abeceles šaukiniai)
KOMANDA: pvz. B coy 1/6 marines

1 AEG m/s ir 2 AEG m/s: TIUNINGO REZULTATAI CHRONAVIMO METU(jei žaidejas neturi antro AEG, grafa paliekama tuščia)
IK - įrangos klasė (1,2,3,4,5,6)
Radijo ryšys:
P - Pagrindinis kanalas
A - Atsarginiai kanalai

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

  • 3 months later...

 DALYVAUJANČIU KOMANDŲ SĄRAŠAS:

 

66 Karo policijos batalionas

 

B.C.W.

Racoonai

Vaiduokliai

The Expendables

Perkūnas

Umbrella Corps (LV)

Edelweiss (LV)

Rhodesia (EST)

SOF (EST)

 

921 parašiutininkų kuopa

 

SPECNAZ

 

3/6 jūrų pėstininkų batalionas

 

S.Stalkers

MARSOC

Resistence

Bravo 1/6

Vanagas

Warlords (LV)

S8 PMC

YPK

Eskadronas

Šakalai

 

183 karo inžinerijos kuopa

 

Reks of Dvinsk (LV)

Unity

 

7 spec. pajėgų burys

 

US NAVY SEALS (LV)

US NAVY SEALS (LT)

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

DĖMESIO

 

 

1) Dalyvių sąrašas nebus skelbiamas, išlaikant žvalgybine info paslaptyje :) galiu pasakyti kad dalyvių yra apie 150.

 

2) REKOMENDACIJA kaip turi atrodyti 66 karo policijos bataliono policininkas:

 

a) Avalynė - kareiviški batai, ne sportiniai bateliai

 

B) Kelnės - vienspalvės OD green, Coyote ir t.t.

 

c) Švarkas - kamufliažinis Danpad, Flectarn ir t.t. ( vengti MARPAT ir LITCAMO rubu )

 

d) Galvos apdangalas BERETE - nesvarbu kokios spalvos

 

 

3) 3/6 juru pestininku batalionas bei karo inžinieriai - pilna ekipuote pagal savo komandu statutą. Šalmai privalomi.

 

4) parašiutininkai -  SPECNAZ - pagal gamtos salygas - gorka arba beriozka

 

 

Balu

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Kolegos, artėjant žaidimui, manau pravers DALYVIO ATMINTINĖ:


Privalomų ir rekomenduojamų daiktų sarasas:

Kempingo reikmenys:

-palapinė
-miegmaišis
-kilimėlis
-kepsininė
-anglis ir degus skystis
-ilgiau negendantis maistas
-kastuvėlis
-prožektorius
-repalentai nuo uodų

Žaidimo reikmenys:

-ginklas
-pakrauta baterija
-PMR radio stotelė
-bb‘s atsargos
-akių apsauga
-gertuvė vandeniui
-sausas maisto dalinys (ar jo pakaitalas)
-kompasą ar GPS
-nedidelė kuprinė susidėti reikmenim

GRIŽTI Į KEMPINGĄ PRIE MAŠINŲ GALIMYBĖS NEBUS!

Kiti reikmenys:

-vaistai (jei tuo metu vartojate)
-pakrautą telefoną
-užrasų knygutė
-siulai su adata (reiks prisitvirtinti antsiuvą jei neturite VELCRO platformos)
-alus ar kitas gėris skirtas TIK INTEGRACIJAI

Iš 25 į 26 liepos (Brifingų naktis) ALKOHOLIS GRIEŽTAI DRAUDŽIAMAS!

PRIMINSIU IR PRISIMINSIU KA SUTEIKIA ORGANIZATORIAI Nuotrauka

-Poligoną su daug pastatų :)
-BIO WC ( 3 vnt.)
-Geriamas vanduo žaidimo metu, safe zonoje ir kempinge
-Skiriamasis ansiuvas

-Suvenyras
-Žemėlapis
-muliažai
-fotografas
-dūmai, mediko taisyklė ir kiti žaidimo rekvizitai.
-elektra kempinge (norin pasikrauti baterijas prieš žaidimą, turėkite savo pakrovėjus)
-loterija
-pirma medicininė pagalba
-kempingo apsaugą žaidimo metu
- ir t.t

VISŲ DALYVIŲ PRAŠOME PAKARTOTINAI PASISKAITYTI INFORMACIJA, KURI YRA IŠDĖSTYTA PIRMUOSE 4 POSTUOSE.

VISA LIKUSI PAPILDOMA IR AKTUALI INFORMACIJA BUS SUTEIKTA REGISTRACIJOS IR BRIFINGŲ METU.

ORGANIZATORIAI

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

aciu organizatoriams uz zaidima,smagiai praleistas laikas:)

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkojame žaidimo organizatoriams už nuostabų savaitgalį. Žaidimas tikrai pavyko, veiksmo užteko visiems :). Atskira padėka S8 PMC komandai už tai, kad labai šiltai priėmė į savo būrį.

Keletas nuotraukų iš žaidimo: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1510649822500601.1073741831.1493772590854991&type=1

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Didelis dėkui Balu ir kitiems organizatoriams už tikrai neblogą geimą. Laiką praleidau puikiai :) Įskaitant afterparty su "meškinų seksu" :D :D :D

 

Keletas šaukštų deguto:

 

1. Instruktažas - per vėlai prasidėjo, pakankamai kuklus informacijos kiekis, 100 balų absoliučioje debilizimo skalėje už lievus komentarus iš paskutinio suolo nelabai tinkami komentarai iš galiorkos...

 

Pasiūlymai:

a ) instruktažą vesti didesnėms grupėms;

 

b ) naudoti ne žemėlapį iš google maps o schemą, kurią jūs taip pat turėjote (lengviau susigaudyti);

 

c ) matant realiai neadekvačius žmogiukus - tiesiog išnešti lauk iš instruktažo. Jie ir taip viską žino geriau už kitus. Ir vienodai kiek jie metų airsofte...

 

2. Sužeistieji iš kitų šalių, niekaip nesugebantys suprasti, kad 10 minučių iriryra 10 minučių - pastoviai ir masiškai buvo bandoma gavus šratą kuo greičiau išeiti atgal į mertviaką "nes mediko šalia vis tiek nėra". Beje, maklauduojantys elementai man praktiškai nepakliuvo,

 

3. Politkorektiškos orientacijos jaunuoliai iš SPECNAZ (2 vnt.) sėdintys pastate ir šaudantys full auto bei kulkosvaidžiu į viską ką mato/nemato bele kokiuose atstumuose. Pvz. iš prie pat.... Į žmogų lipantį per langą... Galvon.... iš kokio metro/dviejų atstumo... Nes taigi "aš iš pastato įį lauką šaudau  - viskas ok".

 

Totaliai nenudžiugino.

 

Šiaip - viskas ok. Pabuvom gamtoj, pašaudėm į judančius taikinius, prisivalgėm šratų, atsigėrėm sunkiųjų gaivinamųjų gėrimų - me happy. 

 

P.S.:

 

Įsimintiniausias žaidimo momentas:

 

(Korka, besislepiantis viename iš medinių sandėliukų:

 

- Tu nušautas!... Ir tu nušautas!...

 

- Įmeskit jam granatą!!!!

 

- STOP!!!! PASIDUODU!!!!!!

 

:D :D :D :D

 

P.S.P.S.: granata taip ir nesprogo...

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Ai dėl deguto.

geime dalyvavo kažkokie žaidėjai su panamkėmis ir be skiriamųjų ženklų arba skiriamieji ženklai tyčia paslėpti pvz užsiklijuojant ant kuprinės. Kas čia tokie buvo ir iš kokio jie žaidimo aš nesupratau. Čia matyt kažkokie nelegalai buvo atvykę.

Taip pat buvo tokių veikėjų kurie su kulkosvaidžiais pastato viduje iš artimo atstumo serijomis varė. Rusiškai pasiteisino, kad bryfinge negirdėjo jog taip negalima. Šiaip jei žiūrėt pagal čytinimą, tai tokio naglo čytinimo per visą geimų įstoriją dar nemačiau. Žodžiu trūksta mums dar elementarios kultūros :(

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Good day

Thank you for great game. it's been a long time since i played "teams-only" game. a game with teams that knows how to play, how to think and use tactics. to be honest i got so lazy that some times forget to look behind me, and paid for that :)

special thanks for pyro- first time the big Boom happened near me i almost shit my pants. mortar fire and grenade launcher- simply amasing. i miss the smell of gun powder in Latvia

 

Thanks to orgs for this event, sorry for leaving before lottery, we got so tired we descided to went home and finaly get some sleep

 

about above mentioned minus that some players don't respect 10 minutes rule - it was some of our latvian players and they already got a boot in the ass on debrifing.

 

noticed problem - on both sides - problem with windows, players open the window shoots than closes it.

 

It was great to see some of the old friends on the battle field and alcofield :))))))))))

 

 

Wind

Umbrella Corporation

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Ispudziai susigulejo, tad... Dekojam Orgams: BRAVO 1/6, B.C.W. ,UNITY , ŠAKALAI ,Kariauk.lt KLP!Zaidimas geras, teritorija puiki, viskas kita- irgi gerai :)Tik karstis slopino zaideju aktyvuma.Minusai "standartiniai": kartais pasitaikantis nemirtingumas, laikrodzio nepazinojimas (10 min mediko saukimo taisykle), siaip taisykliu neskatymas bei nezinojimas. Velgi- tai ne orgu o zaideju beda.Visumoje- Puikus savaitgalis! Atskiras "LIKE" Blindai uz efektus! Tik butu malonu atgauti paskolinta inventoriu :) Visiems biciuliams dekui uz Afterparty :)

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki draugai,

 

susigulėję įspūdžiai apie žaidimą.

 

Poligonas puikus ir įdomus, Lietuvoje tokių reta (ir tokios geros būklės). Poligono potencialas gal ir nebuvo pilnai išnaudotas, tačiau mūšio mieste įspūdį tikrai sudarė. Spec efektus vertinčiau labai teigiamai, pastarojo gėrio visada trūkdavo.
Manau pasiteisino scenarijus, kuris nebuvo sudėtingas, tačiau realybėje daugiau ir nereikėjo - jaučiama organizatorių branda. Gerai atsižaidė užduočių etapiškumas. Pirmoje žaidimo dalyje mes (S8 ir Marsoc - PAPA skyrius) puldavome, užimdavome atramines pozicijas kol dirbo išminuotojai. Antroje dalyje perėjome į pilną puolimą.

Teigiamai vertinome vadovavimo grandinę - Dvorfo ir likusio štabo nuopelnas. Visada esant reikalui HQ mums atsiųsdavo pastiprinimą, komunikacija buvo nenutrūkstama. Pačioje žaidimo pradžioje tarp komandinio darbo pritrūko, tačiau jis greitai atsirado ir išliko glaudus iki žaidimo pabaigos. Kai tik užduočiai atlikti kibdavo 2-3 komandos reikalai pajudėjo iškart... tuomet ir susilaukėme vežimėlio su patranka :)

Žaidimas paliko gerą įspūdį - dinamiškas, pilnas, su aiškiais tikslais. CQC mūšiuose malonu strateguoti, tuomet kiekvieno kario potencialas ir funkcija labai išauga - vienas žmogus atlaiko visą kampą ar dalį pastato ir tt. O CQB aplamai pasaka. Granatos, dūmai, šturmas - gėris.

 

Oro sąlygos buvo sudėtingos. Džiugu, jog didžioji dalis viso žaidimo metu išlaikė tempą ir aukštą moralę. Didžiuojuosi PAPA skyriumi, kuris iš žaidimo traukdavosi tik su tikromis traumomis (raiščiai, skilę kaulai) ir iki pat žaidimo pabaigos visada buvo puolimo smaigalyje. Tačiau mačiau nemažai ir šešėlinių prigulėjų... tokie labai muša bendrą moralę. Manau tam yra safe zone, ne mūšio laukas ar merviakas. Kad bus karščiai žinojome visi, tam buvo verta ruoštis ir nusiteikti.

Sekantiems žaidimams palikčiau užduočių etapiškumą, spec efektus, antsiuvų sistemą kaip identifikavimo ženklą, transportą ir mertviako veikimo principą (tik apgal laikrodžio rodyklę).

Atsisakyčiau tokio brifingo formos. Gal verta bryfingą pravesti tik pusių vanams ir skyrių vadams. Toliau informaciją būtų nuleista būrio viduje. Patirtis rodo, jog vėlyviems bryfingams žaidėjai nesubrendę.

Galbūt verta tobulinti merviako vietą etapų metu. Įsivaizduokite, jog stumdamiesi į miesto gilumą mes tolome nuo savo mertviako, kai tuo tarpu priešas prie savojo artėjo. Su kiekvienu pastatu darėsi vis sunkiau.

 

Žaidimo dalyviai apkartino geras organizatorių pastangas ir bendrą įspūdį. Man netrukdė nes miegojau, tačiau girdėjau daug nusiskundimų dėl triukšmingos pirmos nakties. Gal verta dalinti stovyklą į aktyvią ir pasyvią zonas? Laužas, staliukai viena dalis, palapinės - kita.
Mediko taisyklių interpretacijos. Bet šiuo atveju manau kaltas kalbos barjeras. Pastebėtais atvejais užtekdavo antrą kartą išaiškinti ir tai nesikartojo.

Granatos kirsdavo tik ilgesnę žaidimo patirtį turinčius žaidėjus.

Nukautojo liemenių trūkumas nustebino. Netvarkingos ekipuotės taip pat. Tai nepagarba ne tik sau bet ir kitiems - dvi dėtuvės kelnių kišenėje, racija prisegta prie maikės. Tokius matau per šaukimus ir nuomas ir tam ne vieta tokio lygio žaidime.
Full auto pastatuose... Buvo tokių, kurie šaudė iki pusės išlindę per langus pilna ugnimi ir tokius gerbiu. Bet ką gali pasakyti žmonėms, kurie tratino pilna ugnimi pastato viduje, o buvo kas tai darė ir su kulkosvaidžiu. Pasiteisinimas - iš pastato (gilumos) jei šaudai su kulkosvaidžiu per langą - galima.

 

Paaiškinsiu, kodėl tai ne taisyklių nežinojimas, bet piktybiškas jų nesilaikymas, arba tiesiog deguonies trūkumas smegenyse:

- Visi ginklai turi saugaus atstumo limitus. Kodėl - tam, tam kad prie esamos galios nesužeisti oponento.

- Kodėl reikia iškišti snaiperinio ginklo ar kulkosvaidžio vamzdį per langą? Nes tik tokiu būdu galima užtikrinti, jog saugaus šūvio atstumo limitas nebus pažeistas kažkam netikėtai išlindus prieš langą (oponentas matys vamzdį).

- Ar galima užtikrinti saugų atstumą šaudant iš pastato gilumos, per langą pilna ugnimi. Ne, nes bet kada bet kas gali išlįsti prieš atvirą langą. Šiuo atveju taip pat bet kas šūvio metu gali žengti prieš vamzdį ir pastato viduje, pvz iš gretimo kambario.

Kiekviena taisyklė turi aiškią prasmę ir tikslą. Jų nereikia mokėti, užtenka suprasti.

 

Tą dieną gavau tris kartus į marmūzę. Pirmas buvo iš labai mažo atstumo - apie porą metrų, pavieniais, pastato viduje - mėlynė ir kraujosruva. Taisyklių buvo laikytasi. Antras kartas  - taip pat laikantis taisyklių, full auto, lauke, atstumas apie 5 metrus - mėlynė. Trečias kartas pažeidžiant taisykles - pastato vidaus, man besiropščiant per langą į pastatą, full auto, kulkosvaidis, atstumas apie 3 metrus. Šūdiniausia šioje situacijoje, jog dėl kažkokio pirmūno turėjau nusiskusti barzdą! Štai ką vakar išsipjoviau iš veido:

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Tikiuosi ši iliustracinė medžiaga privers susimąstyti apie teisingus dalykus.

 

Kad nebaigti kruvina gaida, visos komandos vardu noriu padėkoti organizatoriams. Jaučiama organizacinė patirtis, o tai iškart atsispindi žaidimo kokybėje. Galima jausti, kur organizatoriai suapvalina reikalus, nes jų iš tiesų ir nereikia, kur panaudoja naujas metodikas kontroliuodami žaidimo eigą. Didelis ačiū. Labai tikimės, jog šiame poligone dirbote ne paskutinį kartą.
Taip pat dėkojame mūsų pusės štabui, už efektingą, profesionalų darbą.

Dėkojame SIERA skyriui, kuris visada buvo mūsų palaikymas ir atrama, bei buvo ten, kur jų labiausiai reikėjo.

Ir žinoma ginklo broliams, su kuriais daugiausiai dirbome mūšio metu - Prerijų Šunims su bumbum, Anabolikui, Euromaidanui su YPK, taip pat Siomai su Eskadronu.
 

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Svečias
Ši tema yra užrakinta ir joje nebegalima rašyti naujų pranešimų.
 Share

×
×
  • Sukurti naują...