Pereiti prie turinio
Lithuanian Airsoft Portal

"DEMOKRATIJOS KELIU", Epizodas#1


kariauk
 Share

Rekomenduojami pranešimai

Nuotrauka

 

 

Bendra informacija

 

Data:: 2013-09-28/29

 

Laikas:

 

16:00-18:00 Atvykimas ( registracija, cronavimas, įsikurimas )

18:00-19:00 Žaidimo pradžia ( brifingas, judėjimas į pozicijas )

21:00-02:00 Pirma fazė

02:00-08:00 Miegas

08:00-09:00 Brifingas, Antra fazė.

16:00-17:00 Žaidimo pabaiga ( aptarimas, vaišės ... )
 

Žaidimo lygis:  2 ( Naudojamos tik MECHANINĖS DĖTUVĖS )
  KARIN
Ė technika ( Chevrolet Blazer, šarvuotis FV432, spec. efektai )  
  Larp elementai.

 

 

Dalyvio mokestis: 50 Lt. ( mokama pavedimu žr. apačioje )

 

Dalyvio registracija iki Rugsėjo 22 d. Apmokėjimas iki Rugsėjo 23 d. (neapmokėjus registracija atmetama)

 

 

Apmokėjus dalyvis supranta, kad jei nedalyvaus mokestis negražinamas.

Organizatoriai pasilieka teisę keisti žaidimo metu vyksiantį scenarijų bei nepriimti į žaidimą nepageidaujamų žaidėjų.

 

Atvykimas: Meškerinė

 

http://maps.lt/map/default.aspx?lang=lt#obj=618067;6105582;Pa%C5%BEym%C4%97tas%20ta%C5%A1kas;&xy=618417,6105308&z=5000&lrs=orthophoto,stops,zebra

 

 

PLANUOJAMAS MINIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS - 40 žaidėjų.

 

Būtina išankstinė registracija (LSB nariams prašome nurodyti savo anketos nuorodas)

 

 

Duomenys pavedimo mokėjimui: Nurodykite nicką !!!
                                                    Komandoms -  kiek
į už kiek narių mokėjimas !!!
 

Sąskaita : MB Trys Stulpai

                  LT837300010135931355

  Swedbank

 

 

REGISTRUOJANTIS PRIVALOMA NURODYTI PASIRINKTĄ ŽAIDIMO PUSĘ ( ir pageidaujamą žaidimo stilių ) :

 

Žaidimo pusės:

 

ISAF –  ( 1 lygis – daug fragų ; 2 lygis – mažai fragų, daugiau taktikos )
 

 

Al qaeda grupuotės – ( 1 lygis – daug fragų ; 2 lygis – mažai fragų, daugiau taktikos )

 

PVZ. registruojantis -  pusė ISAF Nikas: Bananas pageidauju 1 lygio.

 

 

Bendrosios žaidimo taisyklės :

 

LSB - http://www.airsoftgu...kbolo-taisykls/

 

Žaidybinis transportas

 

Žaidimo metu bus naudojamas transportas į kurį draudžiama šaudyti , iš transporto priemonių šaudyti taip pat.

 

Transporto NAIKINIMAS

 

Transportą bus galima sunaikinti tik su RPG/AT4 (išduotais organizatoriais)

Veiksmas: išbėgama prieš transporto priemone 100-150 m.  atstumu su RPG/AT4 ir parodomas šūvis. Tą veiksmą BŪTINAI turi pamatyti vairuotojas. RPG/AT4 paliekamas šūvio vietoje, kad vairuotojas galėtų pasiimti.

 

Pirotechnika

 

Dūmai tik pramoninės gamybos ( Dūmai tik balti )

Granatų kiekis neribojamas. Draudžiama granatose naudoti KORSARKA petardas. Galingesnes nei  Zuki ( su vienu knatu) ir 4 korsaras petardas. 

 

Šaudančios RPG/AT4  granatų užtaisais yra

DRAUDŽIAMA NAUDOTI NESUDERINUS SU GM

 

 

 

Ginklų greičio limitai :

 

Klasė...Ginklas.....................Galingumas su 0,2 g bbs...Saugus

 

atstumas...Pastate.........Lauke

 

1..........Bet koks.......................iki 100 m/s.....................1 m.......................pavieniai..........be apribojimų

 

2..........Bet koks.......................101 – 125 m/s.................5 m.......................pavieniai..........be apribojimų

 

3..........Kulkosvaidžiai...............125-150 m/s....................15 m.....................draudžiama......be

 

apribojimų

 

4..........Snaiperiniai...................125 – 150 m/s.................15 m.....................draudžiama......pavieniai

 

5..........Snaiperiniai...................151 – 170 m/s.................20 m.....................draudžiama......pavieniai

 

6..........Snaiperiniai bolt action...171 – 200 m/s.................30 m.....................draudžiama......pavieniai

 

Pastabos:

 

1 - 4 klasės įrangos maksimalus leidžiamas bbs‘o svoris – 0,30 g.

 

5 - 6 klasės įrangos maksimalus leidžiamas bbs‘o svoris – 0,43 g.

 

3 klasės ginklas turi būti tikro kulkosvaidžio replika (RPK, M249, M60, etc.). M16 su "kiaušais" į šią

 

kategoriją nepatenka.

 

4-6 klasės ginklas turi būti tikro snaiperinio ginklo replika (SVD, VSS, SR25, M14, M21, M16 tik su

 

kojelėm ir optika.) Turi būti fiziškai panaikinta galimybė šaudyti serijomis. Visos M4 modifikacijos ir visi

 

AK modeliai su optika į šią kategoriją nepatenka.

 

3-6 klasės ginklų naudotojams privalomas pistoletas arba kitas atsarginis ginklas iki 100 m/s

 

nešiojamas su savim.

 

Matavimai atliekami įvairaus svorio bbs‘ais, tačiau energijos reikšmė negali viršyti maksimalios galimos

 

šrato energijos pagal ginklo klasę, matuojant su 0,2 g bbs‘ais, t.y. jeigu ginklas su 0,2 g bbs parodo 120

 

m/s arba 1,44J, tai ir su 0,3 g bbs turi būti iki 1,44J.

 

Paklaida matavimuose nenaudojama. T.y. jeigu žaidimo dieną žaidimo chronometras rodo, kad jūsų

 

ginklas viršija nustatytas normas, toks ginklas į žaidimą neleidžiamas.

 

Su 3-6 klasės ginklais leidžiama šaudyti iš pastatų, su sąlygą, kad mažiausiai 1/3 ginklo vamzdžio yra

 

iškišta pro pastato langus arba duris.

 

Pastatų viduje šaudyti galima tik su pistoletais arba shotgunais (spring) iki 110 m/s

 

Mediko taisyklė :

 

Al-queda pajegoms

 

Kiekvienas žaidėjas turi turėti bintą. Medikas gali būti tik kitas nesužeistas žaidėjas.  Jei gydymo vieta per daug nepatogi,

 

sužeistą žaidėją galima transportuoti į kitą vietą (transportuojant reikia PERNEŠT sužeistą žaidėją į kitą vietą. Tai gali

 

atlikti du arba, jei fiziškai pajėgus, vienas gyvas žaidėjas).

 

Sužeisto žaidėjo veiksmai:

 

Sužeistas

 

žaidėjas turi išsitraukti ryškią raudoną (oranžinę) liemenę

 

(automobilinė) (žalias naudos organizatoriai) ir 10 minučių kviesti

 

mediką. Nesulaukus mediko , netrukdant kitiems dalyviams, eiti sutartą

 

"mertviako" vietą.

 

Sužeistas žaidėjas negali naudotis radijo ryšiu, savo komandos draugams pasakyti kur randasi priešininkai, iš kur šaudo

 

ir pan.

 

Gydimo metu veiksmai:

 

Gydimas turi trukti 2 minutes. Rišamas bintas ant bet kurios kūno vietos. Antras pataikymas į sužeistą žaidėją mirtinas

 

(einama į “mertviako” vietą).

 

Gydant abu žaidėjai NEGALI atsišaudyti.

 

Mediko taisyklė

 

 ISAF pajėgoms.

 

Kiekvienas medikas turės krepšį su tvarsčiais, tabletėmis bei su tam tikru skaičių vokelių su spalvotomis kortelėmis.

 

Kortelių spalvų reikšmės:

ŽALIA - Tabletė ( Dalyvis, pagydytas tablete, antra kart pašautas neina i "mertviaka", kviečiasi mediko )

RAUDONA - Tvarstis ( Tvarstoma tik ant galvos, šalmo, panamos, kepurės...)

 

MĖLYNA - Tvarstis ( Platus tvarstis tvarstomas per liemenę nenuėmus amunicinės liemenės )

 

JUODA - K.I.A. (-Žuvęs mūšyje-)

 

Sužeistas

 

žaidėjas turi išsitraukti ryškią raudoną (oranžinę) liemenę

 

(automobilinė) (žalias naudos organizatoriai) ir 10 minučių kviesti

 

mediką. Nesulaukus mediko , netrukdant kitiems dalyviams, eiti sutartą

 

"mertviako" vietą.

 

Sužeistas žaidėjas negali naudotis radijo ryšiu, savo komandos draugams pasakyti kur randasi priešininkai, iš kur šaudo

 

ir pan.

 

Gydimo metu veiksmai:

 

Gydant abu žaidėjai NEGALI atsišaudyti.

 

Gydimas turi trukti 2 minutes.

 

 

 

Išejimas iš mertviako: pagal laikrodžio rodyklę kas pusę valandos

 

(12,12:30,13,13:30...) arba susirenka į "merviaką" 6 žaidėjai iš vieno skyriaus -

 

išėjimas is karto, SUSIRANDAM SAVO PUSĖS VIENĄ IŠ VADŲ IR TOLIAU VYGDOM

 

UŽDUOTIS.

 

MERTVIAKĄ PRIŽIURĖS GM

 

Bendras žemėlapis:

 

PALAPINIŲ MIESTELIS (GELTONA sp.)

ŽAIDIMO TERITORIJA ( JUODA sp. )

Nuotrauka

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Svečias
Ši tema yra užrakinta ir joje nebegalima rašyti naujų pranešimų.
 Share

×
×
  • Sukurti naują...